אסולין, שחקן ראשון לציון נעצר במחצית במחצית



חלוץ הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, ליאור אסולין, נעצר במהלך המשחק הערב (שני) מול הפועל נצרת עילית. הסיבה: לפי החשד, אסולין לא שילם מזונות לאישתו בסכום של 15 אלף שקל.

עם ירידת הקבוצות לחדר ההלבשה חיכו מספר שוטרים באיזור חדרי ההלבשה וביקשו מאסולין להצטרף אליהם. החלוץ סירב לשתף פעולה, והתבצר בחדר ההלבשה שבאיצטדיון גרין, בזמן שבעלי הקבוצה רביב ספיר ניסה לשכנע אותם לדחות את העניין ללאחר המשחק. ספיר הבטיח לשוטרים שישלם את מלוא הסכום לאחר ההתמודדות, אך אלו לא הסכימו לעניין ולאחר כמה דקות נלקח אסולין בניידת משטרה.

פתיחת המחצית השנייה התעכבה עקב האירועים, קובי בדש החליף את אסולין העצור, והמשחק הסתיים ב-0:0 לאחר שהקבוצה של לחמן לא ניצלה את העובדה ששני שחקנים בנצרת עילית הורחקו.

"במחצית פשוט חיכתה לליאור פלוגת משטרה, כאילו באו לעצור מחבל מסוכן", משחזר ספיר את אירועי המחצית בגרין. "הם לא גילו שום הבנה ושום רגש. הם התנהגו באדיבות אך באטימות מוחלטת. צו מעצר בגלל אי תשלום מזונות של 15 אלף שקל. אמרתי להם שאני מתחייב שנגיע לתחנה לאחר המשחק, נוציא כסף ואני אשחרר אותו. הם לא היו מוכנים לשמוע. זה דבר הזוי, באמצע משחק לקחת שחקן. קבוצות מתכוננות, המשחק מתוקשר, יש ווינר, יש טוטו - יש עשרות אנשים שמעורבים בדבר הזה".

"עבירה של אי תשלום מזונות", המשיך ספיר, "זו לא עבירה שצריכים להיות גאים בה, אבל במשטרה צריכים לדעת איך לפעול. ליאור לא מחבל ולא עשה עבירת אלימות או ריכוש. אפשר היה לעשות את זה אחרת. זה חוסר אחריות, חוסר טאקט וחוסר הבנה בסיסי של המשטרה. אם התחייבתי בפניהם, אני לא איש מהרחוב. מה היה קורה אם היה מגיע לאחר המשחק? לא היה קורה שום אסון. המשטרה סתם גרמה לשחקנים הצעירים שלנו טראומה, להלם מוחלט. זה שיבש לנו לחלוטין את תוכנית המשחק".

לפי ספיר, אסולין עצור כרגע בתחנת המשטרה בנצרת. "מה אפשר לומר?", סיכם בייאוש המאמן אייל לחמן. "כואב לי על ליאור ועל הסיטואציה הלא נעימה הזו. יש לנו קבוצה צעירה, הכי צעירה בליגות העליונות. ליאור הוא המנהיג של השחקנים, והם לקחו את זה מאוד קשה. זו תחושה לא נעימה, ממש לא נעימה".

בשנה שעברה נחתך אסולין מהפועל רמת גן אחרי תקרית וינטר, שבה היה מעורב בקטטה אלימה רבת משתתפים. בספטמבר 2008 נחקר בחשד להכאת אישתו.

העונה שיחק ב-12 משחקי ליגה וכבש שלושה שערים. כמו כן כבש שער במשחק בסיבוב ח' בגביע בשבוע שעבר, ב-1:2 על מכבי אחי נצרת.

הפועל ראשון לציון של אייל לחמן מדורגת במקום החמישי בליגה הלאומית, עם 33 נקודות מ-22 משחקים. שמונה נקודות מפרידות בין הכתומים מעיר היין למקום שמקנה את הכרטיס לליגת העל בעונה הבאה.

קרדיט:איציק סולומון, מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה