כדורגל: נצחון חשוב להפועל ראשון לציון



המשחק בין הפועל ראשון לציון לבין הפועל פתח תקווה הסתיים בניצחון 0:1 לכתומים מעיר היין אך בסיום המשחק הדרמה נרשמה דווקא אצל המארחים שניצחו.

הבעלים רביב ספיר ירד אל השחקנים וביקש מהם לא ללכת להודות לקהל כתגובה על הקללות שספגו מהם במהלך המשחק. איתי אלקסלסי התנגד לכך ולמרות שניסו לעצור אותו הלך והודה לקהל. פה העיניינים הסתבכו.

רביב ספיר לקח את אלקסלסי לשיחה שכנראה הגיעה לכדי פיצוץ. השחקן יצא נסער והודיע ללחמן ההמום שהוא עם הקבוצה סיים, וקיבל שחרור מספיר. לחמן פנה לשחקן שתעלם והמשיך ללכת. בהמשך הגיעו ספיר ואלקסלסי ביחד אל לחמן. אלקסלסי טען שהבעלים "עשה פוזות" ובתגובה ספיר דאג להזכיר לו שהוא הבעלים של הקבוצה. מעניין יהיה לראות מה עתידו שלהשחקן בקבוצה.

אלקסלסי התייחס לאירוע ואמר: "רביב ספיר לקח אותי לאחר המשחק לשיחה לאחר הבלאגן שהוא אמר שעשיתי. אני לא חושב שעשיתי בלאגן, אבל הוא לא הסכים איתי. ניהלנו שיחה שבסופה הוא אמר לי שאני משוחרר. אני לא חושב שאייל (לחמן) ייתן לזה יד. אני רוצה להישאר בקבוצה, אני שחקן של אוהדים, של הקהל. אני שלוש שנים במועדון והם אוהבים אותי ואני אותם. כל הזמן הם שולחים לי הודעות תמיכה אז למה שלא אודה להם? אף אחד לא צריך לאסור עליי לדבר עם הקהל. בינתיים לפי מה שספיר אמר, אני רואה את עצמי משוחרר, אבל אני הייתי רוצה להמשיך בקבוצה".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה