רמי גרשון חתם עד סוף העונה בסלטיק



גרשון גדל בהפועל ראשון לציון וכבר בעונתו הראשונה בבוגרים הצליח לעלות עם הקבוצה מהליגה הארצית לליגה הלאומית.בסיום אותה עונה אחרי שהיה מחוזר על ידי הפועל ת"א, העדיף הבלם למצות את האופציות מעבר לים והושאל לסטנדארד ליאז'.

בלם נבחרת ישראל רמי גרשון חתם היום (שני) רשמית בסלטיק הסקוטית עד לסיום העונה ויעבור בהשאלה מסטנדרד ליאז'. למועדון הפאר הסקוטי תהיה אפשרות לרכוש את כרטיסו תמורת 750 אלף ליש"ט מליאז' שם יש לשחקן חוזה גם לעונה הבאה.
 

לאחר החתימה אמר גרשון: "אני מאוד שמח להגיע למועדון בסדר גודל כזה, ואני כבר דרוך ומוכן לאתגר". סוכנו של הבלם, דודו דהאן: "הכל נסגר לשביעות רצון כל הצדדים ונותר רק עניין רשיון העבודה שיוסדר בשבוע הקרוב.משם רמי יצטרף לקבוצה במחנה האימונים שלה בספרד".
גרשון וסוכנו דודו דהאן המריאו ביום חמישי האחרון לסקוטלנד, שם עבר הבלם בדיקות רפואיות מקיפות והיום כאמור חתם על החוזה. בינתיים מחכים לאישור העבודה שאמור להתקבל בקרוב כדי שהבלם יוכל ליטול חלק כבר עכשיו ולהצטרף לבירם כאל. התקשורת הסקוטית מדווחת כי סלטיק עקבה אחרי השחקן הישראלי עוד שהושאל מליאז' לקוטרייק , שם עשה את הפריצה שלו ומייעדת לו את תפקיד הבלם, אך מודעת לעובדה כי הוא יכול לשחק גם כמגן שמאלי.

גרשון גדל בהפועל ראשון לציון וכבר בעונתו הראשונה בבוגרים הצליח לעלות עם הקבוצה מהליגה הארצית לליגה הלאומית.בסיום אותה עונה אחרי שהיה מחוזר על ידי הפועל ת"א, העדיף הבלם למצות את האופציות מעבר לים והושאל לסטנדארד ליאז'.בסיום עונתו הראשונה בבלגיה החליט המועדון הבלגי לרכוש את כרטיסו ובעונה שלאחר מכן הושאל לקורטייק שם במשך עונה וחצי כמעט לא החסיר משחקים עד שחזר לליאז' בקית האחרון.

לגרשון יש עד עכשיו 13 הופעות בנבחרת בהן כבש שער אחד בניצחון על מלטה 2:0 במסגרת מוקדמות יורו 2012. גורמים בנבחרת הביעו סיפוק רב מהחתימה של השחקן שכן אלי גוטמן היה רוצה לראות את גרשון וטל בן חיים שחתם בשבוע שעבר בק.פ.ר חוזרים לכושר משחק. 

קרדיט: מוטי פשכצקי sport5.co.il

התמונה באדיבות עמוד הפייסבוק של SCOUTPUSH

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה