כדורגל: 1:1 בין ראשון לציון לנצרת



הפועל ראשון לציון ומכבי אחי נצרת נפרדו היום (שישי) בתיקו 1:1 במסגרת המחזור ה-18 של הליגה הלאומית.אייל לחמן: "אנחנו מאוד מרוצים, הכתבנו את קצב המשחק מהשניה הראשונה .

ראשל"צ שניצחה באמצע השבוע את הפועל קטמון 0:2 בסיבוב ז' של גביע המדינה קיוותה להמשיך במומנטום החיובי אך נתקלה ברם שטראוס שנתן הופעה גדולה בשערה של האורחת. אחי נצרת מצד אחד יכולה להיות מאוכזבת מהשער אותו ספגה בסיום אבל מצד שני, בהחלט יכולה להיות מרוצה כי אם לא שוערה המצטיין, הייתה התוצאה יכולה להיות גם 4:0 לחובתה.

לאחר אינספור מצבים לזכות המארחת, שנעצרו על ידי שטראוס, הפתיע סרג' איילי כשכבש בדקה ה-80, היתרון החזיק מעמד שש דקות ובדקה ה-86 הצליחה הקבוצה מעיר היין להשוות, כאשר היה זה רז כהן שפיצה על החמצה גדולה במהלך המשחק וכבש.

מאמן ראשל"צ, אייל לחמן: "אנחנו מאוד מרוצים, הכתבנו את קצב המשחק מהשניה הראשונה ותעיד כמות המצבים הגדולים. מחמאות גדולות לרם שטראוס, שוער גדול. כל צעד גדול מתחיל בצעד קטן, לא צריך לפנטז. אנחנו עובדים אולי הכי קשה בכדורגל הישראלי עם הקבוצה הכי צעירה. סגרנו כמות בלתי נתפסת של 25 משחקים רישמיים ומתוכם ניצחנו 15, זה מאזן חסר תקדים ומגיע כל הכבוד לשחקנים שלנו".

קרדיט: אור וייל one.co.il

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה