כדוריד: הפועל ראשון לציון תארח היום (חמישי) את ת"א



רגע לפני הפגרה הפועל ראשון לציון תארח מחר (חמישי) את מכבי תל אביב (19:30, ישיר בערוץ הספורט), שמעולם לא ניצחה באולם באשלים במסגרת הליגה הבכירה בכדוריד. בעונה שעברה הצהובים ניצחה את האדומים לראשונה אי פעם, אולם אז זה קרה בהדר יוסף.

מכבי תצטרף להסתדר שוב ללא איציק חליפי, שמחלים מסיבוך של מחלה בריאות. חליפי הגיע היום לאימון הקבוצה על מנת לעודד את חבריו לקראת המפגש החשוב. הצהובים מגיעים אחרי ההדחה מאירופה בסוף השבוע האחרון, ואחרי ראשל"צ הם ימשיכו למשחק השלמה מול בני הרצליה.

"המשחק הזה הוא חשוב. אנחנו רוצים לעשות את זה ולנצח את הפועל ראשל"צ, כמו שעשינו בפעם האחרונה כשפגשנו אותם בגביע השופטים", אמר מאמן מכבי ת"א אבי רש לאתר ערוץ הספורט, "רק בתקופה האחרונה הצלחנו לפתח מאצ' אפ טוב איתם ומחר נצטרך לתת את כל הגוף כדי לצאת משם עם 2 נקודות".

האדומים של סער פרנקל יעלו למשחק אחרי ניצחון גדול על אס"א תל אביב במחזור שעבר (19:34), אבל בראש של השחקנים עדיין יושבת התבוסה בדרבי לפני שבועיים בבית. "השנה מכבי תל אביב מוכיחה שהיא בצמרת ועדיין ללא הפסד", אמר הקיצוני סשה צ'ודנובסקי לאתר הקבוצה, "זו בהחלט קבוצה ראויה שתתמודד על כל התארים. זו הזדמנות עבורנו להוכיח על המגרש שאנחנו יותר טובים מהם ולנצח. לפי דעתי תהיה הפרדה מוחלטת מבחינתם בין אירופה לליגה, כי הליגה לא ממש קשורה".

יתר משחקי המחזור ה-11 בליגת ווינר בכדוריד: חמישי: 19:30, בני הרצליה - הפועל קריית אונו; 20:00, עירוני רחובות - א.ס סביון. שישי: 16:30, מכבי קרית מוצקין - אס"א תל אביב; א.כ נס ציונה - מכבי "הארזים" רמת גן; א.ס רמת השרון - מכבי ראשון לציון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה