כדורגל: תיקו מאכזב להפועל ראשון לציון



עד לא מזמן שתיים מקבוצות הצמרת של ליגת המשנה, נפרדו ב-0:0 מאכזב שהרחיק אותן עוד יותר מהצמרת הגבוהה. אגב, עבור הרצליה מדובר בתיקו חמישי מ-11 משחקים העונה.

עשרות בודדות של צופים הטריחו את עצמם למגרש העירוני בהרצליה, כדי לראות את מכבי המקומית משחקת מול הפועל ראשון לציון. בסופו של יום, נראה שגם הם, בדיעבד, היו מעדיפים ככל הנראה להישאר בבית לנוכח מה שעיניהם ראו על הדשא: 0:0 משעמם, באחד המשחקים החלשים שנראו מפתיחת העונה בלאומית.

ליורדת מליגת העל וגם לקבוצה של עופר טלקר ישנן שאיפות עליה, אך ביכולת כזו לא נראה שקיים סיכוי כלשהו שמישהי מהן תסיים באחד משני המקומות הראשונים. נכון, אייל לחמן עצר אמנם את מפולת שלושת ההפסדים הרצופים, אך ודאי שהוא רצה לעשות זאת עם ניצחון ולא דרך תיקו משעמם ללא שערים, וגם ללא יותר מדי הזדמנויות.

לזכותן של השתיים יאמר שהן היו חלק מהקבוצות שלא שיחקו בשבוע שעבר, שכן המצב הבטחוני בדרום וירי הרקטות לא איפשר את קיום את משחקיהן. אבל למען האמת, אפילו זה לא יכול להוות תירוץ ליכולת כל כך חלשה. עונשן של הרצליה וראשון: התבוססות במרכז הטבלה לשבוע נוסף.

"אני מתנחם לפחות בעובדה שהיינו טובים יותר", סיכם אייל לחמן. "הצגנו משחק הקרבה, אבל לצערי אנחנו רק פותחים טוב ולא שומרים על יציבות. בכלל, הליגה הלאומית מאוד התחזקה העונה, קבוצות הצמרת טובות מהתחתית בליגת העל".

מהלך המשחק
הדקות הראשונות לא הביאו איתן מצבים מיוחדים, ורק בדקה ה-12 הרצליה הייתה הראשונה לחפש את השער. שי רביבו התרומם טוב לכדור גובה, אך הנגיחה שלו חלפה בסמוך לעמוד. ביטון (20) ביצע מהלך אישי נהדר ובעט מ-16 מטרים רק בסמוך לקורה. עוד מצב טוב להרצליינים.

גם ראשון נזכרה להגיע למשחק וגם הייתה קרובה מאוד לעלות ליתרון. מור שקד חטף במרכז המגרש (32), התקדם ובעט שטוח, אבי איבגי הדף באמצעות הרגל ומנע כיבוש ודאי. 0:0 במחצית. על 45 הדקות כמעט ואין מה להרחיב או לספר. המצב הבודד היה שייך לאורי זוזוט, שנותר חופשי בתוך הרחבה, אך מצא את איבגי מוכן בשער.

הרכבים
מכבי הרצליה
: אבי איבגי; דן מלכה, אבי מלכה, רגב וולק, בני חדד; ברק לביא, שי רביבו, אסף קריספיס, תום מונד; שי ביטון, לירון דיאמנט.

הפועל ראשל"צ: ניל אברבנל; אסף כהן, גל מאיו, איתי טואף, אופיר צדוק; מור שקד, איתי אלקסלסי, ליאור ברטקובסקי, אורי זוזוט; מאור אסור, קובי בדש.

קרדיט:

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה