כדוריד: האלופה הובסה ברומניה



גביע האיגוד האירופי: אולג בוטנקו ושחקניו על סף סיום העונה האירופית אחרי הפסד קשה במשחק הראשון מבין שניים-מכבי ראשל"צ הובסה 33:22 על ידי בקאו ברומניה

רומניה לא מאירה פנים למכבי ראשל"צ. אחרי ההדחה בפיינל פור המוקדמות לשלב הבתים בליגת האלופות בטורניר שנערך בעיר הרומנית קונסטנצה בתחילת העונה, האלופה הישראלית לא תעפיל כנראה גם לשלב הבתים בגביע האיגוד האירופי והיא לקראת סיום העונה האירופית.

הסיבה? הערב (שבת) הובסו אולג בוטנקו ושחקניו 33:22 במשחק הראשון מבין שניים מול בקאו. הגומלין יתקיים גם הוא ברומניה וייערך כבר מחר בערב. ההחלטה לקיים את צמד המשחקים ברומניה נבעה בין היתר גם בשל התעקשות הרומנים לא להגיע לישראל בשל המצב הביטחוני ששרר בדרום.
ברבע השעה הראשונה האורחים מעיר היין עוד היו בתמונה, לאחר ששער של אריאל רוזנטל צימק ל-7:5 ויואב נאמן הקטין ל-10:7, אבל כאן למעשה נגמר הסיפור. במחצית הוליכה המארחת 8:15. גם הרחקות של עופר לוזון ואמיר לנגליב בכרטיסים אדומים לא תרמו למצב.

דניאל פרידמן עוד הקטין ל-16:10, אך לא יותר. המארחים שטפו את המגרש, עלו ליתרון 9, 15:24, רבע שעה לסיום ושברו למעשה את ראשל"צ. רוזנטל עוד צימק ל-25:19, אך זה היה רק למראית עין. בסיום בקאו חגגה עם 22:33 והיא בדרך לשלב הבא.

צילום: אבי קקון Rishonet.com
קרדיט: אסף אקרמן sport5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה