כדוריד: שיוויון בין מכבי ראשון למכבי ת"א



רק מושלמת אחת נותרה בליגת ווינר - הפועל ראשל"צ, אחרי שמכבי ת"א סיימה הערב ב-26:26 את משחק העונה הראשון מול מכבי ראשל"צ, בפתיחת המחזור ה-7. הפועל ראשל"צ שתארח ביום חמישי את סוגרת הטבלה ארזים ר"ג תוכל לעלות לפסגה.

הסיפור של הערב היה הפתיחה המצוינת של מכבי ת"א, שכבר הוליכה בחמישה שערי הפרש במחצית הראשונה. מכבי ראשל"צ חזרה במחצית השנייה והוליכה, אבל המקומיים היו בעמדה מצוינת כשהובילו בשלושה שערי הפרש בדקות האחרונות. הרחקות, איבוד כדור ואיבוד הראש גרמו להם לפספס ניצחון, כאשר דניאל פרידמן השווה עם הבאזר בשערו הראשון במשחק - וביום הולדתו. בסיום הוא אף סיפר: "ידעתי שזה ייכנס, בכל זאת יום הולדת. אני שמח שהוצאנו את הנקודה הזאת, כי שיחקנו הגנתית לא טוב".

אגב, זה היה התיקו השלישי בהדר יוסף בשנים האחרונות בין הקבוצות, במפגש הראשון שנערך בכל עונה. בשתי הפעמים הקודמות זה נגמר ב-28:28, במחזורים ה-4 ו-ה-5 לפני שנתיים ושלוש.

כבשו למכבי ת"א: דויד ראשיץ' 12, עומר דבדה ואיציק חליפי 4 כ"א, תומר שמעוני ו-ורנר סטרידום 2 כ"א, גיל פומרנץ ואוריאן ליפץ 1 כ"א.

כבשו למכבי ראשל"צ: יואב נאמן ופיליפ מריאן 7 כ"א, עופר לוזון וחן בירנבאום 3 כ"א, אמיר לנגליב ואריאל רוזנטל 2 כ"א, עמיר אהרון ודניאל פרידמן 1 כ"א. שפטו דור לרון ומתן לינדבאום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה