כדורגל: הפסד בייתי להפועל ראשון



מאמן הכתומים אייל לחמן בחר להעלות הרכב צעיר שכלל 8 שחקנים בגילאים 19 עד 22 ובפתיחה גם קיבל את התמורה, כאשר שחקניו נראו טוב יותר ובדקה ה-13 עלו ליתרון מפנדל מדוייק של רז כהן, שגם הוכשל.

הפועל ראשון לציון - נצרת עילית 3:1

לפני ההתמודדות הגיעו שתי הקבוצות עם מאזן של 13 נקודות. לפחות עד משחקה של הפועל רעננה ביום שני החבורה המפתיעה מהצפון בודדה בפסגה, ובצדק. אחרי 2 הפסדים ב-3 המשחקים האחרונים שלו מאמן הכתומים אייל לחמן בחר להעלות הרכב צעיר שכלל 8 שחקנים בגילאים 19 עד 22 ובפתיחה גם קיבל את התמורה, כאשר שחקניו נראו טוב יותר ובדקה ה-13 עלו ליתרון מפנדל מדוייק של רז כהן, שגם הוכשל.

אלא שההמשך היה כולו של הצפוניים. בדקה ה-51 איברהים בסיט נגח מ-6 מטרים את שערו הראשון העונה ואיזן. נצרת עילית שלטה במגרש, החמיצה לא מעט, כולל שני כדורים שפגעו במשקוף, אך בסופו של דבר קיבלה את הניצחון שהגיע לה. הכוכב? ערן מלכין הצעיר. בדקה ה-85 מלכין נכנס כמחליף ו-6 דקות אחר כך (91) הכריע את התתמודדות אחרי שקיבל מסירה נהדרת מיניב דרעי וגילגל לפינה הרחוקה. ראשון יצאה להציל את המולדת ושתי דקות אחר כך אותו מלכין סיים מתפרצת קטלנית ושלח את הצפוניים לשבת שמחה במיוחד.

"החזקנו את המשחק בצורה יפה והיינו צריכים לגמור את המשחק בצורה יפה", אמר בסיום אייל לחמן, "במחצית השניה השתבש לנו המשחק, איבדנו את האמצע ושיחקנו עם יותר מדי שחקנים קדמיים. הגענו ערוכים אבל עשינו שינויים פנימיים לא טובים. ננסה לשבור את הראש איך לתקן. יש בליגה הזו קבוצות מנוסות אני מאמין בשחקנים הצעירים שלנו והם יובילו אותנו רחוק".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה