כדוריד: משחק חוץ להפועל ברמת השרון בשישי



רגע לפני פגרת נבחרת נוספת הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון תצא ביום שישי ב-16:30 למשחק חוץ שלישי מפתיחת העונה, הפעם באולם אורנים מול א.ס רמת השרון, במסגרת המחזור הרביעי בליגת ווינר בכדוריד.

היריבה אמנם פתחה את העונה עם נקודה אחת בלבד משלושה מחזורים אך נגד האדומים הם יתייצבו עם המרכז/מקשר המקדוני יליד סרביה, מרקו ווקצ'ביץ' (26, 1.89). על אף היותו יליד סרביה ווקצ'ביץ' לקח חלק בעבר דווקא בנבחרת מקדוניה. במהלך הקריירה הוא גדל וצמח בפרטיזן בלגרד בה יחד עם לא אחר מבויאן בוטוליה שלנו העפילו יחד לרבע גמר גביע המחזיקות בעונת 2004/05.

בהמשך, הוא עבר לוארדר סקופיה בה במסגרת האירופית העפיל לשמינית גמר גביע האתגר 2008/09 בה הודח מול רשיצה הרומנית ובויאן. בעונה שלאחר מכן הוא הגיע להישג השיא שלנו במסגרת האירופית בה הגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות עם סקופיה. ממקדוניה הוא נע מערבה ומצא את מקומו באלפלה הארד האוסטרית.

בעונה שעברה ווקצ'ביץ' שיחק במודהאר הסעודית בתור השחקן המרכזי. מעמדת המרכז עיקר תרגילי הקבוצה סבבו סביב השחקן אשר מרבה בתנועה ויודע לזרוק היטב ממירב הטווחים. הסעודים יחד עמו העפילו עד לחצי גמר ליגת אלופות הכדוריד האסיאתית. לא מן הנמנע כי בישראל הוא ירבה לשחק בעמדת המקשר בגלל המרכז הישראלי האיכותי של רמת השרון, אלכס סיצ'נקו.

שחקנים נוספים שיהיה כדאי לאוהדים לשים אליהם ביריבה הינם המקשר הניגרי הנשוי לישראלית, טונדי עבדול ראשיד, המקשר הישראלי שבעבר היה חניכו של סער פרנקל בבני הרצליה, בארי סולומון, ובנוסף אליהם שחקנית הבית הצעירים, עומר לוסטיג ודניאל שקלים.

בגזרה האדומה ניתן לשאוף אופטימיות. מחד גיסא החלמתו של השוער, ניב "פיש" פישלוביץ, מהקרע בשריר התאומים ומאידך גיסא הכושר הנפלא בו נמצא מושיקו אלימלך שהוכיח מול מכבי קריית מוצקין שבשביל ליצור עומק של שוערים איכותיים לא חייבים להשתמש בזרים.

חניכיו של סער פרנקל יהיו חייבים לשפר את משחק השדה לעומת המחזור האחרון מול מוצקין. ההתקפה האדומה סיימה עם 51.7% מהשדה אולם ההגנה ללא ספק עשתה את שלה עם ספיגה של 23 שערים בלבד יחד עם "מוש" שעצר 47.7% מזריקות הצפוניים בזמן שהוא השלים 60 דקות מלאות.

שוער הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון, ניב "פיש" פישלוביץ, סיפר לאתר הקבוצה: "למרות שמשחק הריצה מול מכבי קריית מוצקין היה בעייתי מאוד, ההגנה עם מושיקו אלימלך נתנו את המענה. עוד לא ראינו את הזר החדש של א.ס רמת השרון אבל ללא ספק יהיה מעניין לראות אותו. עומק הזרים שינה את פערי האיכות בליגה וראו זאת במשחק האחרון. ברור לנו שרמת השרון יילחמו על הנקודות אצלם בבית".

במשחקים נוספים שכבר נערכו בליגת ווינר בכדוריד: א.כ נס ציונה - מכבי תל אביב 35:33, אס"א תל אביב - מכבי "הארזים" רמת גן 19:34.

המחזור יושלם במשחקים הבאים: יום חמישי, 19:45- עירוני רחובות - בני הרצליה. יום שישי, 15:45- הפועל קריית אונו - מכבי קריית מוצקין. 17:00- א.ס סביון - מכבי ראשון לציון.

קרדיט: דין אלמס -עורך אתר הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה