כדוריד: הפועל ראשל"צ מושלמת גברה על מוצקין



סער פרנקל: "אני חייב להחמיא למוצקין, זו קבוצה נהדרת שתיאבק על המקום ברביעייה המובילה. כשאנחנו לא מצליחים להבקיע 30 שערים במשחק, מה שאנחנו שווים בדרך כלל, אז התוצאה לא מפתיעה".



המחזור השלישי בליגת הכדוריד כמעט ונפתח עם הפתעה. מכבי קריית מוצקין סיפקה 55 דקות טובות, ואפילו הוליכה ביתרון של שלושה שערים, אבל לבסוף נכנעה להפועל ראשל"צ 25:23.

בראשל"צ הצטיין השוער מושיקו אלימלך, וגם בקריית מוצקין זכינו ליכולת טובה מאוד מהזרים הסרבים, אבל בעיקר מצמד השוערים, אורן מאירוביץ' ומור עמית (21 עצירות יחד מ-44 זריקות), ומהמרכז ולדי קופמן שהבקיע 9 שערים.
 
קופמן אמר בסיום: "פספוס ענק, שיחקנו טוב 55 דקות, אבל איבדנו ריכוז. האוויר כנראה נגמר, זה כואב כי זה תסריט שחוזר על עצמו מול הפועל ראשל"צ בשנים האחרונות, ואנחנו לא יודעים לתת את הפוש האחרון ולנצח".
 
מאמן הפועל ראשל"צ, סער פרנקל: "אני חייב להחמיא למוצקין, זו קבוצה נהדרת שתיאבק על המקום ברביעייה המובילה. כשאנחנו לא מצליחים להבקיע 30 שערים במשחק, מה שאנחנו שווים בדרך כלל, אז התוצאה לא מפתיעה".

הרבו להבקיע לראשל"צ: טל הרשקוביץ' 6, דן מירקוס ובויאן בוטוליה 5 כ"א. למוצקין: קופמן 9, דושאן בוזוליאק 4, מירלם באצ'ירוביץ' ואיגור ראדוייביץ' 3 כ"א.

קרדיט:  YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה