כדוריד: נבחרת גרמניה תשחק באולם גן נחום בראשון לציון



למשחק הביתי הראשון של נבחרת ישראל מול נבחרת גרמניה ב-6 בנובמבר ניתן אישור מיוחד לקיים את המשחק בהיכל הספורט גן נחום בראשל"צ.

מאמני הנבחרת וסגל הזהב, דראגן גוקיץ' ושחר הבר, קיימו ביום שבת האחרון בסביון מיון לשחקנים צעירים שישתתפו בנבחרות הצעירות. למחרת, ערב החג, קיימו השניים אימון שוערים מיוחד לכל שוערי הנבחרות ולמועמדים נוספים. בשבוע הבא תנחת בארץ נבחרת אוקראינה, שתקיים כאן מחנה אימונים מיוחד וצפויה לקיים משחק אימון מול נבחרת
ישראל.

נבחרת ישראל לא תוכל בשלב זה לארח את משחקי מוקדמות אליפות אירופה בבית מכבי (בשל כמות הצופים האפשרית). למשחק הביתי הראשון של נבחרת ישראל מול נבחרת גרמניה ב-6 בנובמבר ניתן אישור מיוחד לקיים את המשחק בהיכל הספורט גן נחום בראשל"צ.

אירוע פתיחת העונה של ליגת ווינר יתקיים מחר, בו יוקיר תודה הכדוריד הישראלי למאמן הנבחרת היוצא שלמה הופמן ויקבל את המאמן הנכנס הסרבי דראגן ג'וקיץ'. כמו כן, יוענק כבוד לאבישי סמולר שחוזר לשחק בארץ בהפועל ראשל"צ אחרי חמש שנים מוצלחת בליגה הטובה בעולם - הבונדסליגה הגרמנית בנוסף, יזכו לתשואות שחקן העונה החולפת - המקשר הסרבי בויאן בוטוליה שהוביל את הפועל ראשל"צ לזכייה בגביע המדינה, המאמן - גלעד מאור שהוליך את מכבי ראשל"צ לאליפות, ונפרד ממנה לאחר שנים של הישגים ותארים לטובת עירוני רחובות, וגם תואר תגלית העונה ששייך לטל הרשקוביץ מהפועל ראשל"צ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה