היום גמר גביע איגוד השופטים בכדוריד: הפועל מול מכבי ת"א



גמר גביע איגוד השופטים יתקיים היום (שישי, 16:00) כאשר הפועל ראשל"צ תארח את מכבי ת"א, בשחזור גמר גביע המדינה בו ניצחה ראשל"צ 25:28. הצהובים הגיעו לגמר אחרי שניצחו 27:33 את מכבי ראשל"צ.....

גמר גביע איגוד השופטים יתקיים היום (שישי, 16:00) כאשר הפועל ראשל"צ תארח את מכבי ת"א, בשחזור גמר גביע המדינה בו ניצחה ראשל"צ 25:28. הצהובים הגיעו לגמר אחרי שניצחו 27:33 את מכבי ראשל"צ, שרק לפני מספר ימים הודחה ממוקדמות ליגת האלופות. הפועל ראשל"צ העפילה למשחק הגמר לאחר שגברה 30:33 על אס"א ת"א במשחק נהדר, בעיקר של אבישי סמולר שכבש 11 שערים.

הפועל תופיע בהרכב חסר, ללא המורחקים ממשחק גמר הפלייאוף בעונה שעברה. מכבי ת"א צירפה היום את אור יוסיפון, השלימה את הסגל שלה וצפויה להופיע בהרכב חזק. הצהובים ביצעו הקיץ שורה של שינויים בסגל. זה אומנם החל עם העזיבה של נובאק בוסקוביץ', ממצטייני העונה שעברה, אבל מאז צירפה מכבי את המקשר הסרבי הבינלאומי דויד ראשיץ', את תומר שמעוני, אלכס בזברחני, אלכס פליסקין וגיל פומרנץ.

יו"ר איגוד השופטים, רמי דואני, בירך היום את שתי הקבוצות, ואיחל שנה טובה לשופטים. במקביל, הוועדה המקצועית כבר קבעה את השיבוצים לשני המחזורים הראשונים של ליגת ווינר. "אנחנו ניתן העונה צ'אנסים לשופטים צעירים ומוכשרים, ואני משוכנע שהעונה הזאת תעבור בצורה מכובדת מאוד", אמר דואני, "אנחנו נצעד יד ביד לדרך ולעתיד טוב יותר". היום התקיימה הישיבה הראשונה של ההנהלה החדשה של איגוד הכדוריד שבה גם נכח מאמן נבחרת ישראל הנכנס, הסרבי דראגן ג'וקיץ'.

בתוך כך, ישנן העברות נוספות בליגה. המרכז ג'ו מתתיה, ששיחק במכבי ראשל"צ, אס"א ת"א ובאשדוד, הצטרף לעירוני רחובות. א.ס סביון החתימה את המקשר הסרבי סלובודאן וסלינוביץ' (27, 1.91 מ').


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה