כדוריד: מכבי ראשל"צ חטפה תבוסה בליגת אלופות



החלום של מכבי ראשל"צ להעפיל לליגת האלופות נגוז, עם תבוסה קשה הערב (שבת) 36:20 לאלופת סלובקיה טטראן פראשוב, בחצי גמר פיינל פור המוקדמות של בית 3.

החלום של מכבי ראשל"צ להעפיל לליגת האלופות נגוז, עם תבוסה קשה הערב (שבת) 36:20 לאלופת סלובקיה טטראן פראשוב, בחצי גמר פיינל פור המוקדמות של בית 3. מחר (18:00) מכבי ראשל"צ תנסה להשיג את הכרטיס לסיבוב השלישי של היורוקאפ האירופי, כשתפגוש את לואקר סודטירול האיטלקית, שנוצחה במשחק המקביל 33:22 מול קונסטנצה הרומנית.  המטרה של הצהובים כעת היא להעפיל לצמד המשחקים שמהם תוכל לעלות לשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו ביבשת.

פתיחת המשחק של מכבי ראשל"צ לא היתה טובה, כולל שלוש החמצות של פנדל ושתי מתפרצות שהיו חייבות להסתיים בשערים, אבל למרות זאת אלופת ישראל פיגרה רק 8:5 בדקה ה-22. אמיר לנגליב צימק לשתיים ודור גבע הוריד עד להפרש של שער (8:7 בדקה ה-25), מה שנתן הרבה תקוות לאולג בוטנקו בהופעת בכורה כמאמן במשחק רשמי. אלא שפראשוב הגיבה מיד וירדה למחצית ביתרון 8:11.

המחצית השנייה היתה סיפור שונה. היא התחילה דווקא בהזדמנות של מכבי ראשל"צ לחזור, אבל אריאל רוזנטל שלח את הפנדל היישר לפנים של שוער פראשוב וספג כרטיס אדום. מכאן המשחק של מכבי השתבש, והקבוצה הסלובקית ששיחקה בעבר בליגת האלופות החלה להפעיל את התותחים הכבדים שלה. היא כבשה 4 שערים רצופים בפתיחת המחצית שהעלו את התוצאה ל-8:15.

מכבי ראשל"צ עוד ניסתה לעשות קאמבק, אבל הסלובקים ברחו ל-12:21 (42) והמשיכו ללחוץ על הדוושה בדרך ל-13:23. בוטנקו הוציא את מרבית שחקני ההרכב והעלה את הצעירים, כנראה כדי לשמור כוחות למשחק מחר מול האיטלקים. הסלובקים רק הגדילו את היתרון עד 20:36 בסיום.

קרדיט: : אסף אקרמן sport 5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה