2 זרים בלבד למכבי ראשון לציון בכדוריד



"לא הצלחנו למצוא משהו שעומד בקנה אחד עם מה שאנחנו מחפשים", אמר יוסי גבע, יו"ר מכבי ראשל"צ, לאתר ערוץ הספורט, "נפתח את העונה עם שני זרים ותמיד תהיה לנו אופציה להחתים אחד נוסף בהמשך.

מכבי ראשון לציון ויתרה על החתמת זר שלישי לתחילת העונה וגם במוקדמות ליגת האלופות היא תעלה עם שני זרים בלבד בסגל: פיליפ מריאן והשוער יוליאן סטראט. הקבוצה תתמודד הערב (שלישי) ב-17:30 מול נבחרת העתודה למשחק אימון, כאשר בסוף השבוע הקרוב היא תצא לאילת למחנה אימונים מרוכז של 6 ימים לקראת המסע שלה לרומניה למוקדמות הצ'מפיונס ב-9 בספטמבר. במשחק הראשון היא תפגוש את פראשוב מסלובקיה, כאשר במשחק השני ישחקו קונסטנצה נגד סדטירול מאיטליה.

"לא הצלחנו למצוא משהו שעומד בקנה אחד עם מה שאנחנו מחפשים", אמר יוסי גבע, יו"ר מכבי ראשל"צ, לאתר ערוץ הספורט, "נפתח את העונה עם שני זרים ותמיד תהיה לנו אופציה להחתים אחד נוסף בהמשך. נחכה ואולי בעקבות נפילת השוק האירופי נצליח להביא מישהו ראוי. יש לנו משימה מאוד קשה באירופה אבל אני אופטימי".

אצל האלופה מספרים כי מרגישים שינוי באימונים תחת המאמן החדש אולג בוטנקו שמביא איתו כמה דברים חדשים. השחקנים עדיין מתרגלים למאמן החדש, שהחליף את גלעד מאור אחרי 8 שנים בתפקיד.

קרדיט: אסף אקרמן sport5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה