כדוריד: הפועל ראשל"צ התחילה להתאמן



האדומים מעיר היין שבו להתאמן וביום שלישי תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים. המאמן סער פרנקל: "מתחילים לעבור קשה, רוצים להמשיך במגמת ההתפתחות"

חוזרים להתאמן. מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, הפועל ראשל"צ, פתחה הערב (א') את האימונים הרשמיים. ביום שלישי היא תקיים מסיבת עיתונאים, בה תציג את הסגל החדש שנבנה הקיץ, ובה גם יהיו התייחסויות למטרות ולצירוף של ספונסר ראשי.
 
הכוכב הסרבי בויאן בוטוליה ינחת ביום שלישי בבוקר, ויגיע היישר למסיבת העיתונאים, אבל לאוהדי הקבוצה שיגיעו לאימון הבכורה מצפים הלגיונר ששב הביתה מגרמניה - אבישי סמולר, ודן מירקוס, פיבוט הנבחרת ואס"א ת"א - שני הישראלים המשמעותיים ביותר שעברו הקיץ.
 
מכאן יהיה מעניין גם לעקוב אחרי ההחלטה האמיצה לתת את המפתחות לשני השוערים הצעירים והמוכשרים של הקבוצה - ניב פישלוביץ ומושיקו אלימלך, מה

שהביא להחלטה שלא להאריך את חוזהו של השוער הסרבי המצוין, טומא סטוייקוביץ'. כמובן, הפנים הכי מזוהות שימשיך לעוד עונה על המגרש, ובמקביל ישמש כעוזר מאמן, יהיו של עידן מימון (37) הוותיק והמשתבח. בשלב זה, במחזיקת הגביע מתכוונים לפתוח את העונה עם זר אחד.
 
מאמן הקבוצה, סער פרנקל, נשמע נרגש לפני האימון: "אחרי פגרה אנחנו מתחילים לעבוד קשה ולרוץ עם שאיפות כמו שיש במועדון של הפועל ראשל"צ. יש התרגשות כמובן לקראת עונה ארוכה ומלאת אתגרים מבחינתנו. הייתה לנו עונה טובה, ואנחנו רוצים להמשיך במגמת ההתפתחות".
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה