סופית, גלעד מאור חתם ברחובות



גלעד מאור יהיה מאמנה של עירוני רחובות בעונה הבאה לאחר שהעירייה אישרה את תקציב התמיכה לקבוצה. מאור, שסיים בתחילת הקיץ 8 עונות במכבי ראשון לציון עם 7 אליפויות יחתום על החוזה רשמית לאחר תשעה באב ויוצג במסיבת עיתונאים.

גלעד מאור יהיה מאמנה של עירוני רחובות בעונה הבאה לאחר שהעירייה אישרה את תקציב התמיכה לקבוצה. מאור, שסיים בתחילת הקיץ 8 עונות במכבי ראשון לציון עם 7 אליפויות יחתום על החוזה רשמית לאחר תשעה באב ויוצג במסיבת עיתונאים. המאמן המעוטר ביותר בליגה יאמן במקביל לקבוצת הבוגרים גם את קבוצת הנוער של המועדון.

עירוני רחובות סיימה את העונה האחרונה במקום ה-6, כשבעונה הבאה מאור יקבל לידיו סגל צעיר מאוד כשממוצע הגילאים יהיה 20. בנוסף יוכל המאמן להביא שני זרים לקבוצה. יש לציין שתקציב הקבוצה צפוי לעמוד על כ-700,000 שקלים, מה שאומר שמאור לא יוכל לחזק יותר מדי את הסגל לקראת העונה הבאה.

"עם גלעד מאור תוך שנתיים הקבוצה הזאת תרוץ לאליפות", הצהיר קלמן רוטברד יו"ר המועדון, "אני מאוד מאמין בסגל שלנו שיכול לעשות דברים יפים. גלעד יפתח את השחקנים שלנו ועם הניסיון שהוא מביא  יעשה אותם להרבה יותר טובים. כמו שהצמחנו פה כשרונות גדולים כמו גל אברהם, גם הפעם נוכל לעשות את זה".

בתוך כך, הפועל ראשון לציון האריכה בשנתיים את החוזה של הקיצוני גיא כהן שהסתיים הקיץ. האדומים גם החליטו שלמרות הכניסה להסגר של יוני רוזנטל, שהיה מושאל ממכבי ראשל"צ, הפועל לא תצרף קיצוני ותתבסס על שחקני הפינה שלה - סשה צ'ודונובסקי ועוז חממי, כאשר בפינה השנייה יהיו גיא כהן וטל הרשקוביץ'.

"צר לנו שיוני נכנס להסגר, אבל הדברים היו ברורים מראש, כשאם הוא לא יוכל להיות אצלנו ללא תלות בהשאלה לכמה עונות - אז ההתקשרות לא תימשך. הוא נתן עונה טובה, אנחנו אוהבים אותו ואני בטוח שהוא נהנה אצלנו, אבל יש לנו קו שמנחה את הבנייה וההתבססות העתידית של המועדון", אמר "יו"ר הקבוצה דודי פאלח.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה