כדוריד: גלעד מאור סיכם בעירוני רחובות



למאמן האלופה, שהודיע על סיום תפקידו במכבי ראשון לציון לפני חודשיים, יעמוד סגל צעיר שיתבסס ברובו על שחקני בית ושני שחקנים זרים. תקציבה של רחובות יעמוד על כ-650 אלף שקלים, כששכרו של מאור יובטח על ידי העיריה.

גלעד מאור סיכם את תנאיו בעירוני רחובות וצפוי להתמנות בהמשך השבוע לתפקיד המאמן לאחר שעיריית רחובות תאשר את התמיכה הכספית למועדון. למאמן האלופה, שהודיע על סיום תפקידו במכבי ראשון לציון לפני חודשיים, יעמוד סגל צעיר שיתבסס ברובו על שחקני בית ושני שחקנים זרים. תקציבה של רחובות יעמוד על כ-650 אלף שקלים, כששכרו של מאור יובטח על ידי העיריה.
 
ברחובות אמרו לאתר ערוץ הספורט: "גלעד יקדם את הצעירים של הקבוצה ותוך שנתיים נוכל להיות אחת הקבוצות המובילות בליגה. יש לנו שחקנים מאוד מוכשרים, אבל לא נשחרר אותם אלא נגדל אותם כאן אצלנו. ראש העיר רחמים מלול ומנכ"ל העיריה רחמים מילברג מאוד תומכים בספורט ורוצים לראות את הקבוצה פורחת".

בתוך כך, בשני יתקיימו בחירות להנהלת איגוד הכדוריד ולתפקיד יושב הראש, כאשר סיעות מכבי והפועל אמורות להצביע פה אחד בעד כהונה נוספת של היו"ר הנוכחי דורון שמחי. הדבר המשמעותי יותר הוא החלטה על הקטנת כמות חברי ההנהלה, ל-13 לעומת 21 במצב הנוכחי.

בנוסף, בסיעת מכבי ינסו אחרי הבחירות להחזיר את כמות הזרים ל-3 בעונה הבאה, במקום ההחלטה האחרונה מלפני כמה חודשים לצמצם את מהכסה לשניים. סיעת מכבי היא הרוב בהנהלה ובמקרה של שוויון קולו של יושב הראש שווה שניים.

קרדיט: אסף אקרמן  sport5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה