כדורגל: הפסד להפועל ראשון לציון במשחק אימון



מ.ס. אשדוד קיימה הערב (רביעי) משחק אימון ראשון בעונה החדשה מול הפועל ראשון לציון שנשרה לליגה הלאומית, וניצחה אותה 1:4.

מ.ס. אשדוד קיימה הערב (רביעי) משחק אימון ראשון בעונה החדשה מול הפועל ראשון לציון שנשרה לליגה הלאומית, וניצחה אותה 1:4. המשחק חולק לשלושה שלישים של 30 דקות כל אחד.

השליש הראשון היה שקול עם הזדמנויות לשתי הקבוצות, אך הסתיים ללא שערים. השליש השני נפתח טוב יותר עבור הקבוצה של יוסי מזרחי ובדקה ה-37 מסירת עומק של טימור אביטן המחליף מצאה את הנבחן הגנאי וויליאם אאושו, שלא התקשה להכניע מקרוב את איסא טקאדה על מנת לעלות את המארחים ליתרון ראשון.

בדקה ה-49 עלתה אשדוד ליתרון 0:2 בשער נפלא. עקב של וויליאם אאושו מצא את בן בוטבול שבכדור עומק מצא את הקרואטי דומאגוי באראץ', שבעט בין הרגליים של טקאדה. בדקה ה-53 הוכשל וויליאם אאושו המצטיין במשחק, כ-20 מטרים מהשער. משה אוחיון הבקיע בבעיטה החופשית ואשדוד עלתה ל-0:3.

ה-0:4 הגיע בדקה ה-85: שחקן הרכש בן אז'ובל הוכשל ברחבה היריבה ועידן שדה הקפיץ את הפנדל לרשת בדיוק כמו אנדראה פירלו ביורו. שתי דקות מאוחר יותר הצליחו האורחים לצמק בבעיטה חופשית של ספואן זועבי שהצטרף בפגרה והכניע את אופיר מרציאנו.

מאמן ראשל"צ, אייל לחמן, אמר: "אפשר לקחת הרבה מהמשחק הזה כי שיחקו בו צעירים שלא הגיעו לכאן באקראי, אלא עקבנו אחריהם לאורך תקופה ארוכה וחלק מהם התאמנו אצלנו בחודש האחרון. ביום שישי יצטרפו השחקנים הוותיקים והמובילים שלנו ונקווה שזה יעשה משהו טוב. חשוב שנהיה למעלה בצמרת. אני בטוח שהליגה הלאומית השנה תהיה לא פחות חזקה מליגת העל ואולי אפילו יותר".

קרדיט: יגאל ברמן one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה