כדורגל: פתיחת אימונים ומשחק להפועל מול אשדוד



ביום שלישי תפתח הפועל ראשון לציון את אימוניה באופן חלקי, עם השחקנים הצעירים והשחקנים שהצטרפו מהליגה הלאומית. ביום רביעי הקרוב יפגשו הכתומים את מועדון ספורט אשדוד במשחק אימון

ביום שלישי תפתח הפועל ראשון לציון את אימוניה באופן חלקי, עם השחקנים הצעירים והשחקנים שהצטרפו מהליגה הלאומית. ביום רביעי הקרוב יפגשו הכתומים את מועדון ספורט אשדוד במשחק אימון וביום שישי לאימון הפתיחה הרשמי יצטרפו השחקנים החדשים וביניהם: ליאור אסולין, איתי טואף, אלירן סיימון, סופאן זועבי. גם חלוץ בני יהודה לשעבר, פיני בלילי, בתוכניות.

בקבוצה מקווים לתת צ'אנס לשחקנים צעירים ומקווים שיצליחו להתברג ולעמוד בקצב האימונים הקשה שמכתיב המאמן, אייל לחמן. לקבוצה הצטרפו שני מאמני כושר - אפי מנשקו וחן כהן. מחנה האימונים של הקבוצה יתקיים במתקן של אופ"א בעיירת הנופש טלקי שליד בודפשט שבהונגריה.

אל מחנה האימונים ייצאו ב-26 ביולי והוא יתקיים במשך שמונה ימים. במהלכו צפויים מספר משחקי אימון נגד בודפשט הונבד, אלופת הונגריה מלפני שנתיים. במחנה האימונים התארחו בעבר מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד.

בתוך כך, שחקנה לשעבר של הפועל ראשל"צ, גל ספיר שחתם בטלסטאר ההולנדית, כבר הצטרף רשמית ואף הוצג במועדון. כזכור, כפי שפורסם לראשונה בONE ספיר הושאל לשנה ולקבוצה ההולנדית יש את האופציה לעוד שנה ואם תרצה לרכוש את ספיר תצטרך לממש את כרטיסו באמצעות ראשל"צ. במועדון מעיר היין שמחו מאוד בשביל הבלם ואיחלו לו בהצלחה מעבר לים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה