הפנינג אומנויות לחימה ענק לראשונה בראשון לציון



בימים אלו נרקמת בראשון לציון תוכנית להפקת הפנינג ענק בו יוצגו כל סוגי אומנויות הלחימה אשר נלמדות במועדוני הספורט בעיר. כל המועדונים של ראשון לציון ייקחו חלק בחגיגה ססגונית זו אשר מתוכננת לתאריך 23-24 באוגוסט בעולם הספורט גן נחום.

מ"מ ראש העיר ודים קירפיצ'וב כינס בלשכתו את דוד בן שושן מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, אמיר סולרסקי סמנכ"ל החברה העירונית, טל צ'ורני מנהלת הרשות העירונית לקליטה ושילוב העלייה, גיל רוטשילד החברה לביטחון וסד"צ, דפנה שקורי וגילה בן בסט ממחלקת הנוער.
 

יחד הם דנו באפשרות לקיים בעיר הפנינג ענק בו יוצגו כל סוגי אומנויות הלחימה אשר נלמדות במועדוני הספורט העירוניים. מטרת פעילות זו היא לחשוף צעירים ונוער משכבות אוכלוסיה שונות למגוון סוגים של אומנויות הלחימה ולמנוע מהם הידרדרות לעולם האפל של הסמים והאלכוהול.
 
ודים קירפיצ'וב: "בואו נסכים, כי היום כל נוער הוא נוער בסיכון. אומנויות לחימה דורשות מספורטאים משמעת רבה, שעות של אימונים וקשר הדוק עם המאמן אשר לרב הופך לאוטוריטה בעיניי התלמידים. אני מאמין, כי פעילות ספורטיבית מסוג זה כמו כן מכל סוג אחר תעזור להעסיק את הצעירים והנוער בשעות הפנאי, תיתן להם מענה לצרכיהם ותסייע להגן עליהם מסכנות העלולות לעמוד בדרכם לו ישוטטו בחוץ ללא פתרון הולם לשעות הפנאי שלהם, לכן יזמנו חגיגת ספורט זו על מנת לחשוף יותר ויותר צעירים ונוער לקיומם של מגוון רחב של מועדוני ספורט שמציעים קשת רחבה של סוגי אומנויות הלחימה כך שכל אחד יוכל לבחור את המתאים לנפשו".
 
אירוע הספורט יתקיים במשך יומיים בין התאריכים 23-24 באוגוסט באולם הספורט גן נחום.  הכניסה חופשית וללא כל עלות. האירוע יקום בזכות שיתוף הפעולה של עיריית ראשון, הרשות למלחמה בסמים, רשות הקליטה והשילוב, אגף הנוער ואגף קידום הנוער.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה