מכבי ראשון בכדורסל רוצה לשחק באירופה השנה ע"ח אשדוד



מכבי ראשון לציון פנתה למנהלת הליגה על מנת לבדוק האם תוכל להחליף את מכבי אשדוד ולשחק במקומה במפעל היורוקאפ: "יש לנו רצון להמשיך ולהתקדם, ולשחק באירופה זו התקדמות"

מכבי ראשון לציון פנתה למנהלת הליגה על מנת לבדוק האם תוכל להחליף את מכבי אשדוד ולשחק במקומה במפעל היורוקאפ. הקבוצה של אפי בירנבוים, שהגיעה לפיינל פור בעונה האחרונה ואף לגמר הגביע, מרגישה בשלה לחזור למפעלים האירופאים ואחרי שהצליחה להשאיר את רוב הסגל שלה, כולל את הצוות המקצועי. 
 
בפנייתה למנהלת מכבי ראשון לציון ציינה שידוע לה כי האולם הביתי שלה לא עומד בסטנדרטים של פיב"א, אך לאחרונה דנים שם במספר הקלות לקבוצות בכל הנוגע למקום אירוח המשחקים. בכל מקרה, סיפרו בקבוצה כי יקחו חלק במפעל רק אם יתנו להם לארח בבית מכבי.

"מכיוון שמכבי אשדוד ויתרה על הכרטיס שלה והוא חוזר למנהלת, אז יש לנו רצון להמשיך להתקדם ולשחק באירופה זו התקדמות", סיפר מנכ"ל מכבי ראשון לציון גלעד זיו.

בהנהלת הקבוצה גם ממתינים לתשובתו של הקפטן ניצן חנוכי אם הוא מתכוון להמשיך במועדון עונה נוספת או להשתמש בסעיף היציאה שלו בחוזה ולעזוב בתמורה לפיצוי כספי. הגארד מבוקש במספר קבוצות בליגת לוטו וצריך להחזיר תשובה עד ה-1 ביולי. השחקן מתלבט מאוד עקב העובדה שהוא מאוד מוערך אצל הכתומים ובמיוחד בזכות מערכת היחסים שלו עם המאמן אפי בירנבוים.

קרדיט: אסף אקרמן sport5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה