ליאור אסולין חתם בראשון לציון



כזכור, אסולין חתם בתחילת העונה שעברה בהפועל רמת גן, אך שוחרר לפני סיום העונה בעקבות אותם אירועים מכוערים במהלך משחק קבוצתו מול בני לוד.

על אף העובדה כי לא יוכל לעזור לה במשחקים הראשונים של העונה, זכר להרחקה שספג בעקבות הקטטה המכוערת באיצטדיון וינטר, הפועל ראשון לציון הודיעה היום (ראשון) כי החתימה את החלוץ ליאור אסולין המיוצג על ידי הסוכן ירון גלעדי.
 
לאחר שהחתימו את הבלם /קשר אחורי של הפועל כפ"ס אלירן סיימון בשישי האחרון, היום כאמור התחזקה ראשון לציון גם באסולין שאמר: "אני מכיר את אייל לחמן וסומך עליו, הרבה בגללו החלטתי להגיע לפה. אני מאוד מרוצה ומקווה שיילך טוב".

כזכור, אסולין חתם בתחילת העונה שעברה בהפועל רמת גן, אך שוחרר לפני סיום העונה בעקבות אותם אירועים מכוערים במהלך משחק קבוצתו מול בני לוד. בלי אסולין, רמת גן המשיכה עד השגת הכרטיס לליגת העל אחרי ניצחון על בני לוד במשחק הקובע במושבה.

עבור אסולין, ראשון לציון תהיה הקבוצה התשיעית בישראל במהלך הקריירה והעשירית בכלל (שיחק תקופה קצרה באפולון לימסול הקפריסאית). אחרי מכבי הרצליה, מכבי פתח תקוה, בני סכנין, בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע והפועל רמת גן.

אחרי עונה בלבד בליגת העל, ראשון לציון ירדה חזרה לליגה השנייה, כאשר גם הגעתו של אייל לחמן לקווים במקומו של ניסן יחזקאל לא הועילה.

קרדיט: שירלי בר דיין ואבישי תורג'מן- ערוץ הספורט sport5.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה