גלאקטיקוס בכדוריד: מירקוס בהפועל ראשל''צ



אחרי שבוטוליה האריך חוזה ואחרי ההצטרפות של סמולר גם שחקן אס"א חתם: "רוצה לעזור לקבוצה לזכות בכתר"

פיבוט נבחרת ישראל, דן מירקוס (29, 1.88), חתם היום (שישי) בהפועל ראשון לציון לשלוש שנים. החתמה זו מגיעה לאחר שאבישי סמולר חזר למדים האדומים וגם בויאן בוטוליה האריך את חוזהו בקבוצה. מירקוס מצטרף לאדומים לאחר שמונה עונות רצופות באס"א תל אביב במסגרתן זכה עם קבוצתו בארבעה גביעי המדינה ואף מונה לקפטן בעונה האחרונה.
 

"מבחינתי זה סוף של תקופה והתחלה של אחרת, אני מסיים עידן באס"א, שהייתה הבית שלי", אמר מירקוס. "אני מסיים בטעם טוב וזה היה לי מאוד חשוב. אני עובר לקבוצה שהיא מבחינתי נמצאת בטופ של הכדוריד. יש לי הזדמנות לעזור לה להחזיר את האליפות וזו מחמאה גדולה שהיא רצתה אותי. אני מקווה שנצליח להגשים את המטרות שלנו. אני הולך לשחק עם אבישי ועידן והחבר'ה הצעירים המדהימים שיש פה. אין לי ספק שיהיה תלכיד מצוין, שיביא אותנו להישגים"

מירקוס התחיל את הקריירה דווקא ביריבה העירונית של אס"א תל אביב, מכבי, בה גם זכה בצוותא עם חן פומרנץ בדאבל הנוער בעונת 2001/02. מירקוס מצטרף לחבורה הצעירה והרעבה של סער פרנקל, השואפת להחזרת צלחת האליפות בעונה הבאה לאגודה המפוארת ביותר בכדוריד הישראלי.

דן מירקוס משמש בשנים האחרונות כפיבוט הבכיר בנבחרת ישראל במדיה כבר כבש למעלה מ-100 שערים ומעבר לכך בחר להצטרף להפועל ראשון לציון בתור אחד מהשחקנים החמים ביותר בעונת "המלפפונים" הנוכחית.

קרדיט: אסף אקרמן | ספורט 5

צילום: דוד פליגל, איגוד הכדוריד


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה