גלעד מאור התפטר מאימון מכבי ראשון לציון



אחרי שמונה שנים ושבע אליפויות מאמן מכבי ראשל"צ לא ימשיך: "עם הסגל הנוכחי הגענו למיצוי, מאמין שאחזור בעתיד. לא ישנתי בלילה. לא אחזור לנבחרת"

אפשר להגיד שזו סופה של אחת התקופות המפוארות ביותר שידע מועדון כדוריד בישראל. אחרי שמונה שנים בתפקיד, הודיע היום מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור, על התפטרותו.

מאור, שזכה עם הקבוצה בשבע אליפויות בשמונה השנים האחרונות, הודיע היום ליו"ר הקבוצה, יוסי גבע, שהוא אינו מעוניין להמשיך, למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה.

כשהוא עדיין נרגש, מאור דיבר על החלטתו: "אני מאמן שמונה שנים ברציפות, אני חושב שעם הסגל הנוכחי, שכולל שחקנים נהדרים ואדירים, הגענו למיצוי. היה לי הסכם לעוד שנה ורציתי להמשיך, אבל ביקשתי חוזה לשלוש שנים כדי לבנות משהו חדש וזה לא הסתדר. אני כנראה ממשיך במועדון בתפקידים שיוגדרו בעתיד. בסופו של דבר אני לא מרגיש כ"כ מוערך אלא יותר מובן מאליו, ברגע שזה קורה, אז כדאי להפסיק".



מאור המשיך: "מאמין שאחזור בעתיד, למרות שזה נראה החלטה לא חכמה. עדיין לקחתי את ההחלטה הזו כי הרגשתי שזה נכון. זה מועדון מדהים עם אנשים מדהימים ואני מאחל לאגודה הצלחה ומאמין שכל מאמן שיהיה שם יצליח. כל התהליך נעשה ברוח טובה, לא עצמתי עין בלילות האחרונים", הוסיף מאור.

"אני אראה מהצד את משחקי ליגת העל בכדוריד כי אין לי קבוצה כרגע, לפחות יהיה לי קצת חופש. אני ממשיך לעבוד עם יוסי גבע, רק לא בקבוצת הבוגרים של מכבי ראשל"צ, אמשיך להיות מנהל ביה"ס לכדוריד של מכבי ראשל"צ".

מאור היה נרגש והמשיך לשפוך את אשר על לבו: "זו החלטה קשה אבל דווקא גלעד מאור, איש הרגש, לקח החלטה עם השכל. אני חושב שזה טוב למכבי ראשל"צ וזה הייתה החלטה אמיצה. אם תבוא הצעה אחרת בעתיד אני אשקול אותה, אני יודע שקשה ליוסי עם ההחלטה שלי, זה קשה גם לי".

"ליגת האלופות זה משה שיצבוט לי בלב, זה חלום שאני מקווה שמכבי ראשל"צ תגשים אותו, ואני אצפה מהצד. קשה לעבוד באגודה כזאת, זו עבודה קשה וסיזיפית עם המון לחץ. בעונה האחרונה היו לי הצעות מקבוצות, אבל כרגע כל הקבוצות סגורות", סיכם מאור.

לגבי האפשרות שיאמן בנבחרת אמר מאור: "מהנבחרת זרקו אותי בצורה לא יפה לפני ארבע שנים. לשמחתי בזמן הזה הספקתי לקחת ארבע אליפויות, לשחק בצ'מפיונס ליג ולקבל הצעות מקבוצות אירופיות. בנבחרת מצאו אנשים יותר ראויים ממני לאמן, ואני מאחל לה בהצלחה. אמשיך לעבוד באיגוד רק ברמת גילאי הנוער והנערים".

קרדיט: אסף שלו ONE.CO.IL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה