אבישי סמולר חתם בהפועל ראשל"צ



שחקן נבחרת ישראל חזר לקבוצת נעוריו על מנת לעזור לה לחזור ולזכות באליפות. הקיצוני הימני אמר: "זאת החלטה שנבנתה לאורך זמן"

אבישי סמולר חזר לישראל וחתם לשלוש שנים בהפועל ראשל"צ.

הקיצוני הימני של למגו עוזב את הבונדס ליגה, הליגה הטובה בעולם, וחוזר אל הקבוצה בה גדל אחרי חמש שנים בגרמניה, מהן שלוש שנים בווצלאר ושנתיים בלמגו. סמולר נחת היום בארץ והגיע היישר אל אימון נבחרת ישראל, המתכוננת לטורניר מוקדמות אליפות אירופה, שייערך בסוף השבוע בבית מכבי ראשל"צ.

סמולר בן ה-27: "אני מאושר. זו החלטה שנבנתה לאורך זמן, וזה לא היה פשוט לעזוב את גרמניה, אבל עכשו אני שמח. אמרתי לסער פרנקל (מאמן הפועל) כי אני מתרגש לשחק בהפועל. אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה עם הצעירים, התיקים ועם בויאן בוטוליה וכבר ממש בא לי להתאמן איתם. אני לא מכיר את הדור החדש הזה, שהיה בגיל 15-16 כשעזבתי את הארץ".


סמולר מצטרף אל סגנית האלופה, לאחר שזו הפסידה במשחק החמישי והאחרון בסדרת הגמר למכבי ראשלצ וזכתה בגביע המדינה. כרגע מסתמן כי הפועל תהיה מאוד חזקה בעונה הבאה, עם סמולר, בוטוליה, עידן מימון, שהוא גם עוזר מאמן, יותם טל וחבורת צעירים מוכשרת, שהפתיעה העונה. סמולר נחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר אי פעם בישראל, והוא הגיע הכי רחוק מבחינת קריירה מקצוענית באירופה.

"החלום שלי תמיד היה להתקדם. יכולתי לשחק בליגה השניה של גרמניה בעונה הבאה, אבל לא רציתי לרדת ליגה. אם הייתי נשאר שם זו לא היתה התקדמות עבורי, אלא דריכה במקום או ירידה ברמה. לא היה לי קל להחליט, התייעצתי עם החברה והמשפחה, והבנתי כי אם אישאר בגרמניה, זה לא יהיה עם לב שלם, ואני לא בן אדם כזה שעושה משהו עם לב לא שלם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה