ראש העיר, דב צור קנס את קבוצות הכדוריד



עוד לפני ההעמדה לדין באיגוד, החליט דב צור להוריד סכומים משמעותיים מתקציב מכבי והפועל בעקבות אירועי דרבי האליפות...

הקטטה האלימה בסיום דרבי האליפות בכדוריד תעלה לשתי הקבוצות מראשון לציון לא רק בהעמדה לדין של תשעה שחקנים משתי הקבוצות, אלא גם בקנס כספי שהטיל עליהן הבוקר (שלישי) ראש עיריית ראשון לציון דב צור. כל קבוצה תקנס ב-25,000 שקלים, שיקוזזו מתקציבה השנתי.

ראש העירייה, חובב ספורט נלהב שהחמיץ את המשחק האחרון בסדרה בשל נסיעה לארצות הברית, חזר אתמול ארצה וכבר הבוקר כינס בלשכתו את נציגי שתי הקבוצות: ממכבי היו"ר יוסי גבע, המאמן גלעד מאור והקפטן יואב נאמן ומהפועל היו"ר דודי פלח,המאמן סער פרנקל והקפטן עידן מימון. בפגישה נכחו גם מחזיק תיק הספורט ציון כהן ומנהל רשות הספורט אמיר סולרסקי.

צור הזכיר לנוכחים כי זוהי פגישתם השניה בנושא האלימות בדרבי הראש"לצי: "בפעם הקודמת אחרי המהומה בין עידן מימון ודובי ישועה אמרתי לכם שלא אעבור על כך שוב לסדר היום.כדוריד הוא ענף שמייצג את העיר ועושה את זה מצוין אבל ספורט זה קודם כל חינוך, זו לא סיסמת בחירות אלא משהו שאני באמת מאמין בו. למשחקי הכדוריד באים המון ילדים ומשפחות ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו שיראו את מה שהתרחש בסיום הדרבי האחרון. כבר אחרי הדרבי הראשון דעתי לא הייתה נוחה מהצפוי להתרחש".

שני יושבי הראש, יוסי גבע ודודי פלח, התנצלו על האירועים. גבע אמר:"מה שקרה לא היה צריך לקרות אבל חשוב לציין שמאז האירוע לפני שלוש שנים חל שיפור גדול בגישה של שתי הקבוצות. אפילו במשחק האחרון ניתן היה לראות שרוב השחקנים והאנשים מסביב התרחקו או ניסו להפריד. מדובר באירוע נקודתי שאנחנו מצרים עליו".

קרדיט: מערכת וואלה! ספורט

צילום: יח"צ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה