אלימות בכדוריד: דב צור יזמן את נציגי הקבוצות ויערוך בירור



התגרה בסיומו של קרב האליפות גנבה את ההצגה. יוסי גבע: "ראוי לכל גינוי". ראש העיר: "לא נעבור לסדר היום". גם איגוד הכדוריד מתכנן להעניש חלק מהמעורבים, לרבות עדן צרפתי מהפועל

המהומה אתמול (רביעי) בסיום משחק האליפות בין מכבי ראשון לציון להפועל ראשון לציון ממשיכה לעורר הדים. לאחר שהעשן מעט התפזר, גם ראש העיר, דב צור, הגיב על המקרה שהעיב על חגיגות האליפות של הצהובים, ששמרו על תוארם זו השנה הרביעית ברצף.
 

"אנחנו משקיעים משאבים רבים בקבוצות הללו כדי שיהוו דוגמה ומופת לילדים ובני הנוער כחלק מהשקעה בחינוך", אמר צור, "אני מצפה מהם ללמד את ילדינו על אחריות, ספורטיביות ומצוינות, ולא להפגין התנהגות כזאת". ראש העיר הודיע כי יזמן בתחילת שבוע את נציגי הקבוצות ויערוך בירור: "על התנהגות כזו לא נעבור לסדר היום. חייבים להעביר פה מסר ברור, ואני לא פוסל הטלת קנסות על הקבוצות".

גם באיגוד הכדוריד אמרו כי לא יעברו לסדר היום על האירועים ומתכוונים בעזרת צילומי הטלוויזיה לבדוק את המשתתפים בקטטה ויעמידו אותם לדין משמעתי. אחד השחקנים שנמצא הכי על הכוונת הוא ערן צרפתי המרכז של הפועל ראשון לציון שבעט בנדב רובין כשהיה על הפרקט.

יו"ר מכבי ראשון לציון יוסי גבע הגיב גם כן לאירועים וכשאמר היום לאתר ערוץ הספורט: "זו בושה לכדוריד שאנחנו מגיעים לדבר הזה, זה מכוער ואני מגנה את זה. הגעתי להפריד שם וראיתי גם שבצד של הפועל ראשון הגיעו המנהלים כדי להפריד אבל חבל שזה מגיע לדברים האלו. גם אני אדע לטפל בשחקנים שלי שהיו מעורבים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה