מכבי ראשון לציון אלופת המדינה בכדוריד



הצהובים גברו 22:25 על הפועל ראשל"צ במשחק החמישי והמכריע בסדרת הגמר יד ממנו תיזכר תגרה אלימה ומכוערת בסיום בין שחקני שתי הקבוצות. הקבוצה של גלעד מאור השלימה אליפות רביעית ברציפות, שביעית מתוך שמונה השנים האחרונות ומספר 13 בהיסטוריה של המועדון

שוב חוזר הניגון. מכבי ראשל"צ אירחה הערב (ד') את הפועל ראשל"צ למשחק החמישי והמכריע בסדרת הגמר-יד במשחק על תואר האליפות לעונת 2011/12. הצהובים גברו 2:3 על האדומים בסדרת גמר מרתקת וצמודה וגם המשחק המכריע היה מלא דרמה, שערים ולצערנו גם אלימות מכוערת בתגרה שפרצה דקה לסיום ההתמודדות וכללה התקוטטות בין שחקני שתי הקבוצות.
 
יוהאן רושקה, פיליפ מריאן, אריאל רוזנטל, אמיר לנגליב והשוער הצעיר אלדר שיקלושי הובילו את החבורה של גלעד מאור לזכייה באליפות רביעית ברציפות, שביעית מתוך שמונה השנים האחרונות ו-13 סך הכל בהיסטוריה של המועדון. האדומים של סער פרנקל ייאלצו להתנחם בזכייה העונה בגביע המדינה.

מהלך המשחק


בויאן בוטוליה ומאריוס לפ פתחו טוב את המשחק עבור הפועל שעלתה ליתרון של 0:2, חמש דקות מפתיחת המשחק, אלא שאז יוהאן רושקה ופיליפ מריאן הכניסו את מכבי לעניינים וקבעו יתרון ראשון במשחק לצהובים, 3:4. המשחק הצמוד נמשך ולאחר 20 דקות מהפתיחה, התוצאה עמדה על 7:8 לטובת האדומים.

למרות שהיו בנחיתות מספרתית למשך שתי דקות לאחר הרחקתו בכרטיס אדום של חן בירנבוים, שכבר לא ישוב למשחק, אלדר שיקלושי שוערה הצעיר של נבחרת ישראל נתן תצוגה מצוינת בין הקורות ועצר פעם אחר פעם את שחקניו של סער פרנקל ובסיום המחצית, הובילו הצהובים של מכבי ראשל"צ 10:13.
 
המחצית השנייה נפתחה עם שערים מהירים של שתי הקבוצות וגם עם פציעה של עידן מימון הוותיק שנפגע ברגלו וירד לקבלת מנוחה וטיפול. למרות שבהפועל ניסו לצמצם את הפער, אריאל רוזנטל ממכבי שהבקיעה שלושה שערים השאיר את הפער על 14:17 לצהובים, שמונה דקות בתוך המחצית השנייה.

הפועל ועידן מימון שחזר לשחק, לא ויתרו, אבל גל אברהם ומכבי לא נתנו להם להתקרב והפער המשיך לנוע בין שניים לשלושה שערים ולעשר הדקות המכריעות של העונה נכנסו הקבוצות כשהצהובים מובילים על האדומים 18:19.

הדקות האחרונות של השנה לוו עם הרבה עצבים ויצרים. אמיר לנגליב, אקס האדומים, כבש שער חשוב למכבי, חמש דקות לסיום המשחק והעלה שוב את הפועל ליתרון של שלושה שערים, 19:22. מכאן, הפועל למרות עוד שער של בוטוליה, כבר לא חזרה ושני שערים נוספים במתפרצות של לנגליב סגרו את הסיפור.

חצי דקה לסיום התחילה תגרה מכוערת בין שחקני שתי הקבוצות שהראו לנו שוב את האלימות והצד המכוער בספורט הישראלי והדם החם והיריבות והשנאה בין שני המועדונים, חילחלו גם לאוהדים ביציע ולאנשי הספסל. המשחק נעצר למספר דקות, אבל לאחר שהרוחות נרגעו, השחקנים חזרו לשחק. בסיום, 22:25 לצהובים שהתחילו בחגיגות האליפות הרביעית ברציפות וקבעו שגם השנה ראשון לציון ולמעשה כל הליגה, צהובה. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה