היום גמר הפלייאוף בין מכבי להפועל ראשון לציון



היום (ד', 19:45, בית מכבי, שידור ישיר בערוץ הספורט) תגיע עונת הכדוריד לסיומה, עם הקרב הכי לוהט שאפשר לבקש - המשחק החמישי בסדרת גמר הפלייאוף בין מכבי ראשון לציון להפועל ראשל"צ.

שלשום האדומים השוו את הסדרה ל-2:2 לאחר ניצחון 27:30. לצהובים יספיק גם תיקו כדי לזכות בתואר בגלל שהם מחזיקים בהפרש שערים טוב יותר, מה שאגב הביא להם את האליפות בעונה שעברה במשחק החמישי מול אס"א ת"א.

בהפועל פתחו את היום עם חיוכים, והקבוצה קרובה לסיכום עם הכוכב הסרבי, בויאן בוטוליה, על הישארותו לעונה נוספת. במכבי היו עסוקים במכירת הכרטיסים האחרונים למשחק ויקיימו בדיוק כמו הפועל אימון מסכם עם תדריכי וידיאו מהמשחק האחרון.

במכבי גם רוצים לשמח את הפיבוט עופר לוזון, שיתחתן ביום חמישי, יממה בלבד לאחר המשחק המכריע. "ההכנות הגדולות כבר נעשו לחתונה, נשאר רק להנות מהתהליך ואני כרגע מרוכז בלהתעסק במשחק", אמר לוזון.

"אני קצת מרחם על אשתי לעתיד, אבל זה הכנה טובה לחיים. זה אני, הכדוריד הוא חלק ממני, אפילו בחתונה שלי הוא לוקח חלק מאוד משמעותי, ואני מקווה שיהיה הכי שמח". לגבי המשחק אמר לוזון: "מניסיון, מחר אין עייפות, ולמי שיהיו עצבי ברזל הוא זה שינצח. זו הולכת להיות מלחמת עולם".

יו"ר הקבוצה, יוסי גבע, הסביר: "היו כאלו שחשבו שתהיה חצי סדרה, אבל זו ה-סדרה שבספורט אפשר לבקש. היה לי אתמול סמול-טוק גם עם האנשים מהצד השני, 
ועל האליפות הזו נאבקות שתי קבוצות מצוינות, שתיהן לא מוותרות ולראייה התוצאות. אם למישהו היה ספק מי היא בירת הכדוריד של ישראל, הוא קיבל את התשובה באופן נחרץ".

 יו"ר הפועל, דודי פלח: "הסדרה הזו הוכיחה שכל קבוצה יכולה לנצח. כל מי שחי את הכדוריד באקסטזה, כל מי שאוהב ספורט איכותי, יהיה מחר באולם או מול הטלוויזיה, ואני מקווה שיראה אותנו עושים את זה לבסוף".

קרדיט: YNET
 

 

 


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה