גמריד: הפועל ראשון לציון השוותה ל-2:2



גמר יד: האדומים לא איפשרו ליריבה העירונית לחגוג אליפות באולמם הביתי והסדרה תוכרע ביום רביעי. בוטוליה הוביל עם 9.

הפועל ראשון לציון ניצחה הערב (שני) 27:30 את מכבי ראשון לציון וכפתה משחק חמישי בסדרת הגמר בכדוריד. הסדרה במצב של 2:2 ותוכרע ביום רביעי במשחק המכריע בבית מכבי.

כמו קודמיו, גם המשחק הרביעי ענה על הציפיות. אינספור הרחקות לשתי דקות, כרטיסים צהובים, עימותים ושערים יפים הביאו לדרבי חם ולוהט לעיני הקהל באשלים.

מכבי פתחה טוב ועלתה ל-6:8, אבל צ'ודנובסקי ובוטוליה החזירו את האדומים לעניינים ואף הביאו למהפך עד להפסקה, אליה ירדה הפועל ביתרון 14:17.

המשחק המשיך להיות צמוד כשמריאן ורושקה מחזיקים את האלופה, אבל בוטוליה (תשעה שערים במשחק) לא מאפשר להם לברוח. מי שחתום אולי על השער החשוב במשחק הוא יוני רוזנטל, אקס מכבי, שקבע 25:26, מזה לא הצליחו הצהובים לחזור.

כבשו להפועל: בוטוליה 9, מימון 6, לפ וצ'ודנובסקי 4 כ"א, רוזנטל 3, גיא כהן ויותם טל 1 כ"א.

כבשו למכבי: מריאן 9, רושקה 7, לנגליב, אהרון, נאמן, אברהם ודור גבע 2 כ"א, רוזנטל 1.

המאמן המנצח, סער פרנקל, אמר בסיום:‏ "מה שניצח את המשחק זו הנתינה וההקרבה של השחקנים.‏ גם כשהיינו עם הגב אל הקיר ידענו לא להוריד את הראש, בדקות שהם חזרו הרגענו את השורות והצלחנו להביא אנרגיות מחודשות.‏ שלושה דברים יכריעו את המשחק השלישי -‏ הפציעות שמשפיעות על השחקנים,‏ ההיבט המנטאלי שאני מקווה שאנחנו לא בחיסרון ממכבי ושיפוט טוב.‏ אני רוצה שתהיה אחידות מבחינת השיפוט,‏ אם זה יקרה יהיה לנו משחק חמישי אדיר מצד שתי הקבוצות".

מאמן מכבי, גלעד מאור, אמר:‏ "הפועל נתנה ‏200‏ אחוז ולא הצלחנו להפוך את המשחק.‏ לא שיחקנו טוב בהגנה ובהתקפה ולא הצלחנו לעשות סטופים.‏ מגיע כל הכבוד לעידן מימון,‏הוא מצליח למצוא כוחות הירואים כל פעם מחדש.‏בשנה שעברה כל קבוצה ניצחה בחוץ והשנה כל קבוצה ניצחה בבית. אנחנו מגיעים למשחק החמישי עם הפרש שערים עדיף,‏ לא נשחק על תיקו, אבל אני בהחלט קונה תוצאה כזאת. אני בטוח שהרבה אנשים שמחים היום ומקווה שהמעט יותר ישמחו ביום רביעי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה