פיינל פור כדורסל: מכבי ראשל"צ סיימה רבעית



מכבי ראשון לציון סיימה במקום הרבעי בליגת לוטו אחרי שהפסידהה 67:72 להפועל חולון במשחק המקדים לגמר הפלייאוף.

שתי הקבוצות הציגו משחק מפוזר שהתנהל בשליטה של החולונים. ריצת 0:7 ברבע הראשון העניקה לסגולים-צהובים יתרון 14:16 לאחר 10 דקות של כדורסל.

גם ברבע השני רצו שחקניו של דן שמיר ל-0:7 וירדו להפסקה כשהם מובילים 30:34. ניצן חנוכי ואור סולומון לא ויתרו והחזירו את קבוצתם ברבע השלישי שהסתיים ב-49:50 לחולון.

רון לואיס, טזמין מיצ'ל וחבריהם השתלטו על הפרקט במאני-טיים ועם רבע רביעי מצוין סיימו את העונה בטעם מתוק.

מאמן ראשל"צ, אפי בירנבוים, אמר: "עונה יוצאת מן הכלל. היינו בכל הפיקים של הכדורסל הישראלי השנה. גמרנו את העונה מקום שלישי ובפלייאוף עשינו היסטוריה שעשינו מהפך. לרוע המזל נפצע לנו הטופ סקורר שלנו, ג'ו קרופורד, ולא דיברנו על זה".

לבירנבוים חוזה לעונה נוספת בראשל"צ ולגבי המשכיות הסגל אמר: "בגלל שאצלנו בראשון כמו בחולון יש לנו שני שחקנים שחתומים לשנה הבאה, אדריאן יוטר ודרווין קיצ'ן וזאת כבר התחלה טובה. בקיץ לפעמים העבודה של מאמנים היא יותר קשה מהעונה עצמה. לפעמים מאבדים שחקן גדול ב-24 שעות. כמובן שעבודה כזאת היא לא לקהל הרחב ולא תמיד יודעים עליה, אבל איך שמתחיל הקיץ רוצים קבוצה יותר טובה ואצלנו יש שחקנים צעירים שימשיכו לבוגרים ויובילו את המועדון להישגים".

דרווין קיצ'ן הוסיף: "באנו עם אנרגיה, אבל התקשינו לקלוע וחולון הייתה טובה יותר. לא יודע אם זה המשחק האחרון שלי בראשל"צ, יהיה קיץ ארוך אני מאוד רוצה לחזור לישראל, אבל נראה מה יהיה".

קלעו לראשל"צ: ניצן חנוכי 15, אדריאן יוטר 13, דרווין קיצ'ן 10, עמית בן דוד ואור סולומון 9 כ"א, ברנדון באומן 7, איגור נסטרנקו ואייל שולמן 2 כ"א.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה