דרבי הגמריד הגדול- היום משחק מספר 3



לאחר שהאדומים השוו ל-1:1, מחר ב-16:00 המנצחת יכולה להתקרב אל צלחת האליפות. מאור: "הולכים על הניצחון", פרנקל: "אנחנו בכושר לאליפות"

סדרת הגמר בכדוריד מתחממת, כאשר מכבי ראשל"צ תארח היום (שישי, 16:00, בית מכבי), את הפועל ראשל"צ למשחק השלישי.

הניצחון של הפועל ביום שני שהשווה את הסדרה ל-1:1 (וקטע רצף של 15 ניצחונות של מכבי שהחלו בליגה הסדירה) מבטיח משחק רביעי ביום שני באולמם של האדומים שבסופו תוכל אחת הקבוצות להניף את צלחת האליפות.

"יש לנו מספר יתרונות על הפועל מלבד הביתיות. יש לנו קבוצה טורפת. אנחנו מתכוננים לשדר את האנרגיות לקהל. זה משחק שמכבי הולכת אליו בכל הכוח ובמטרה לנצח. אנחנו צריכים לקום מההפסד ביום שני ואני מצפה מהקהל שלנו לדחוף אותנו", הבהיר גלעד מאור מאמן מכבי.

עוד הוסיף מאור: "במשחק האחרון היינו פחות מרוכזים. שני המשחקים האחרונים היו התגששויות מצד שתי הקבוצות. יש לנו עדיין הפרש של שער אחד יותר מהם בסיכום שני המשחקים וזה טוב".

"המשחק מחר להבדיל מהקודמים הוא, שמי שינצח יתקדם עד כדי משחק מהאליפות. זה לא דבר של מה בכך לזכות ב-7 אליפויות בשמונה שנים. הפועל קיבלו מאיתנו את מלוא המחמאות, אבל עכשיו אנחנו באים לפתוח חזק וללכת על הניצחון".
 
בצד האדום של העיר, מאמן הפועל סער פרנקל מקווה ליום גדול מצד השוער שלו טומיסלב סטויאקוביץ' שעצר 5 פנדלים והיה חתום על 60% עצירות במשחק, כמו גם להמשך יכולת הכיבוש של בויאן בוטוליה, שחתום על 62 שערים ב-5 משחקי פליאוף, שלושה בחצי הגמר ושניים בגמר (ממוצע מדהים של כמעט 12.5 שערים למשחק).

"במשחק האחרון היינו יותר ערוכים טקטית והגנתית. דרך ההגנה הכנסנו למשחק את טומיסלב. זה צריך להגביר את המוכנות והרצינות. מולנו עומדת קבוצה חזקה מאוד שהפסידה לראשונה לאחר 15 משחקים בהן ניצחה והיא תבוא נחושה יותר".
 
מאור סיכם את דבריו והוסיף: "הסטטיסטיקה לא מעניינת אף אחד. לא יזכרו לנו את 15 הניצחונות שעשינו עד יום שני, אם לא נדע לנצח את שני המשחקים הקרובים. אנחנו בכושר מצוין שבוודאות מספיק לאליפות. בשני המשחקים הקרובים נרצה להציג את היכולת האמיתית שלנו". בתוך כך ההערכה היא שכל הכרטיסים יאזלו עד מחר בבוקר, לאחר שהועברה גם מכסת הכרטיסים של הפועל לידי האדומים.

קרדיט: מערכת ONE

צילום: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה