אולם חדש לקבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון



האולם, שצפוי להכיל 750 מקומות, אמור לשמש, בין היתר, את קבוצת הבוגרים החל מאמצע העונה הבאה, בעוד שמחלקת הנוער של המועדון תמשיך לשחק באולם אשלים.

קבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון, העסוקה בימים אלו בסדרת הגמר יד מול יריבתה העירונית, מכבי, קיבלה בשורה משמחת על אולם כדוריד חדש שנבנה בשכונת נחלת יהודה בעיר היין וישמש כאולמה הביתי.

האולם, שצפוי להכיל 750 מקומות, אמור לשמש, בין היתר, את קבוצת הבוגרים החל מאמצע העונה הבאה, בעוד שמחלקת הנוער של המועדון תמשיך לשחק באולם אשלים.

בקבלת פנים שנערכה לקבוצה בלשכת ראש העיריה דב צור לכבוד זכייתה בגביע המדינה לאחר 11 שנים בישר צור כי בנוסף לארנה שתבנה בעיר ואשר תכיל 5,000 מקומות, כמו גם גם שורה של מגרשי דשא סינטטי לכדורגל, יבנו בקרוב גם אולמות חדשים שישמשו את הענף המזוהה עם ראשון לציון יותר מכל עיר אחרת.

ראש העיר, דב צור אמר: "אני רואה את החבר'ה הצעירים שלנו בספורט העירוני והם מסבים לי גאווה רבה. אנחנו משקיעים בספורט כי מדובר בחלק מהרקמה העירונית החינוכית ואכן רואים את הנוער של הפועל ראשון לציון נכנס לקבוצות הבוגרות - זו המדיניות שלנו ואתם משלימים אותה. אני מבקש להודות לשחקנים, להנהלה וגם לאנשים שעושים את העבודה האפורה מאחורי הקלעים בהתנדבות וללא שכר. אתם מביאים גאווה גדולה לעיר - תמשיכו לעשות ולהצליח".

כידוע בעיית אולמות הכדוריד בישראל היא בעיה כלל ארצית. חלק גדול מאולמות הספורט הנבנים במדינה מיועדים לכדורסל ולא יכולים לשמש את ענף הכדוריד.

דודי פלח, יו"ר הפועל ראשון לציון: "אני מבקש להודות לעירייה שתומכת בספורט בראשון. אנחנו מודים ושמחים שיכולנו להחזיר לעירייה שמשקיעה הכי הרבה בארץ בספורט ולהשאיר את הגביע בראשון לציון".

קרדיט: מערכת ONE


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה