הפיינל פור של ליגת לוטו יוצא לדרך היום



הקבוצה של אפי בירנבוים תעלה למשחק מול אשדוד לאחר סדרה סופר דרמטית מול עירוני אשקלון, במהלכה היא חזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3.

הפיינל פור של ליגת לוטו ייצא לדרך היום (שלישי) וההכנות כבר בעיצומן. היכל נוקיה זכה הערב לראות את ארבע הקבוצות מתאמנות לקראת אירוע השיא של הכדורסל הישראלי.במשחק הראשון (18:15), כאמור, יתמודדו ראש בראש מכבי אשדוד ומכבי ראשל"צ.
 

הקבוצה של אפי בירנבוים תעלה למשחק מול אשדוד לאחר סדרה סופר דרמטית מול עירוני אשקלון, במהלכה היא חזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3. כוכב הקבוצה אדריאן יוטר אמר לקראת המשחק: "העובדה שהצלחנו להגיע לפיינל פור מייצרת ללא ספק הרגשה נהדרת. עבדנו קשה כל העונה והגשמנו את המטרה שלנו".

על היריבה ביום שלישי סיפר יוטר: "אלכס ת'יוס הוא שחקן עם הרבה אנרגיות ואגרסיביות, כנ"ל לגבי ג'וש דאנקן, נצטרך הגנה קבוצתית חזקה כדי לעצור את שחקני המפתח שלהם. יהיה כיף לשחק בנוקיה, אנחנו נהנים לשחק במגרש גדול כזה, זה נותן לנו מרווח נשימה לקלוע, אני אוהב את זה".

על המאמן שלו אמר יוטר: "כבר ראיתי מאמנים משוגעים, אבל אפי הוא ללא ספק מיוחד. הוא נותן לנו הרבה חופש כל עוד אנחנו חוזרים מההתקפה להגנה. השם טפירו שמענו הרבה בווידאו האחרון, אני כבר ראיתי אותו ושמעתי עליו, יהיה קשה מולו".

 

 הנציג הישראלי במסע"ת היה עמית בן דוד, שאמר לקראת המשחק: "זהו מפגש של שתי קבוצות שוות בכוחן פחות או יותר. אשדוד נבנתה באמצע העונה, אנחנו היינו דיי יציבים. אחרי שהפסדנו בגביע למכבי ת"א אמרנו שאנחנו רוצים להגיע עוד פעמיים לנוקיה, עשינו את זה, הגענו לכאן, עכשיו נתרכז רק במשחק נגד אשדוד".

קרדיט: יעל שחרור

צילום: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה