גמר יד: הפועל ראשל"צ ניצחה בדרבי, 1:1 בסדרה



האדומים ניצחו את מכבי 24:28 במשחק השני, הודות ליכולת אדירה של השוער טומיסלאב סטויאקוביץ'. טומא קבע בסיום: "הכל מתחיל מאפס". משחק מספר 3 יתקיים ביום שישי הקרוב

יש לנו סדרה.הפועל ראשון לציון גברה הערב (ב') 24:28 על מכבי ראשון לציון, בדרבי גמר היד של עונת 2011/12 והשוותה את הסדרה ל-1:1. גיבור המשחק היה שוערה של הפועל, טומיסלאב סטויאקוביץ', שהציג יכולת אדירה ועצר חמישה פנדלים של הצהובים. 

מכבי, שניצחה במשחק הראשון 25:30, לא נכנסה למשחק מההתחלה, וסבלה מיום חלש של פיליפ מריאן ומההגנה המצוינת של הפועל. מאמן מכבי, גלעד מאור, אמר עוד לאחר הניצחון במשחק הראשון כי זו סדרה של חמישה משחקים, והערב קיבלנו לכך הוכחה, כאשר מחזיקת גביע המדינה ממש לא מתכוונת לוותר על תענוג הדאבל. המשחק השלישי בסדרה יתקיים בבית מכבי ביום שישי הקרוב

סטויאקוביץ': "הכל מתחיל מאפס"

 

"היה לי משחק מצוין, אבל לא רק אני - כל הקבוצה שיחקה מעולה", אמר סטויאקוביץ' בסיום. השוער של הפועל נותר צנוע גם לאחר 60 דקות, בהן עצר שישה פנדלים של מכבי, שבדיעבד היו חסרים מאוד לצהובים. 

 

"כל הקבוצה הגיע טוב מאוד למשחק, פתחנו אותו מצוין, שלא כמו במשחק הראשון, ולא היינו צריכים לרדוף אחרי מכבי", הוסיף סטויאקוביץ' וסיכם: "עדיין, זה רק 1:1 והכל מתחיל מאפס עכשיו. אפשר להגיד שהגענו לפלייאוף".

 

סער פרנקל: "לא רק טומא היה מצוין היום, אלא כל הקבוצה. ראיתם שחקנים שנלחמו ורצו יותר, וזה ההבדל מהמשחק הראשון. אמרתי קודם ואני אומר גם עכשיו, הפועל רוצה לקחת את האליפות אבל זו סדרה ולכל משחק יש דינמיקה משלו".

 

גלעד מאור, מאמן מכבי, העניק את הקרדיט ליריבה שניצחה את קבוצתו: "אין ספק, הפועל היו היום הרבה יותר טובים ממכבי. לא רק סטויאקבויץ', אלא גם בויאן בוטוליה ועידן מימון, שלדעתי הציג את משחקו הטוב ביותר בשלוש השנים האחרונות. נצטרך להיות הרבה יותר טובים ביום שישי, כי זו תהיה סדרה ארוכה מאוד".

 

הבקיעו להפועל ראשל"צ: בויאן בוטוליה 8, טל הרשקוביץ' ועידן מימון 6 כל אחד, מאריוס לפ 3, גידי שירי, גיא כהן, יוני רוזנטל, ערן צרפתי ועוז חממי 1 כל אחד. 

הבקיעו למכבי ראשל"צ: יוהן רושקה 5, אריאל רוזנטל ויואב נאמן 4 כל אחד, חן בירנבאום 3, אמיר לנגליב, דור גבע ועופר לוזון 2 כל אחד, עמיר אהרון ופיליפ מריאן 1 כל אחד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה