כדוריד: הדרבי הגדול-משחק מספר 2 היום



עידן מימון ששותף לשתי דקות והורחק אחרי העימות עם אריאל רוזנטל, צפוי להיות בסגל וכפי שניתן היה להבין ביום שישי, הוא לא יוותר על סדרת הגמר.

האם הפועל ראשל"צ תשווה את סדרת הגמר או שהצהובים יעשו צעד גדול בדרך לתואר? הפועל ראשל"צ תארח היום (שני ב-19:45, שידור ישיר באתר) את מכבי ראשל"צ לדרבי שני בסדרת גמר הפלייאוף כשהיא בפיגור 1:0 בסדרה.

"כל אלמנט שניתן לשיפור נרצה לשפר", אמר מאמן האדומים סער פרנקל, "במשחק הראשון בלטה חוסר הסיומת שלנו וההגנה. נעלה מחר בטירוף. יש לנו עוד יום אימונים ארוך וקשה לעבור ולתקן את הטעויות מהמשחק הראשון. מצב של 1:1 בסדרה זהו מצב שונה ממצב של פיגור 2:0, שלוקח את הקבוצה למקום אחר".

"יש לי עוד 24 שעות עד למשחק כדי לחשוב מה אגיד לשחקנים שלי", המשיך המאמן, "אבל בטוח שהם מבינים את החשיבות. ההתעסקות בתוצאות עבר זה בסדר, אבל זה כבר לא מעניין. בבית שלנו, מול הקהל שלנו, זה משחק אחר וחשוב שנדע לנצל זאת".

עידן מימון ששותף לשתי דקות והורחק אחרי העימות עם אריאל רוזנטל, צפוי להיות בסגל וכפי שניתן היה להבין ביום שישי, הוא לא יוותר על סדרת הגמר. בהפועל בונים על בויאן בוטוליה שכבש בסדרת חצי הגמר מול אס"א 39 שערים (13 בממוצע למשחק). ביום שישי האחרון, 14 שערים שכבש מתוך 25 של הפועל לא הספיקו.

בצד השני, מכבי ראשל"צ מקווה לקבל תפוקה מהישראלים הבכירים אמיר לנגליב וגל אברהם. "אנחנו משחקים באולם הכי קשה בארץ, מול קבוצה מצויינת, צעירה, שתיתן מחר 200 אחוזים ותבוא במטרה לנצח". מדגיש מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור.

"אנחנו לא חושבים במושגים של 0:2, זה לא מוביל לשום מקום ורק מוציא מהדריכות. מבחינתינו המשחק הראשון נמחק. ההבדל בין המשחק הראשון למחר, זה שהוא מתקיים בבית של הפועל, ושהם ישחקו פי שניים יותר טוב. אנחנו נצטרך לדעת להתמודד עם זה ולנצח".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה