גמר-יד: מכבי ראשל"צ עלתה ל-0:1



הקבוצה של גלעד מאור ניצחה 25:30 את היריבה העירונית הפועל במשחק הראשון בסדרה, רושקה ומריאן (שבעה שערים כ"א) השכיחו הופעה נהדרת של בוטוליה (14). לנגליב שהצטיין: "שמח שגלעד הרגיש שזה היום שלי"

מכבי ראשל"צ עלתה הערב (שישי) ליתרון 0:1 בסדרת הגמר-יד של ליגת העל לאחר שניצחה בדרבי את הפועל ראשל"צ 25:30 (12:14). ביום שני ייערך המשחק השני, באולמם של האדומים, שינסו להשוות את הסדרה ולגרור אותה לפחות למשחק רביעי.
 

הפתיחה של המשחק היתה צהובה ומוחצת, בדרך ליתרון 1:7 לטובת מכבי. הפועל חזרה למשחק, עד שעימות בין אריאל רוזנטל ועידן מימון, שעלה לשחק למרות הפציעה בידו, עלה לשניהם בכרטיס אדום. מי שהצליח לשמור על היתרון הצהוב, במיוחד במחצית הראשונה, היה השוער הרומני יוליאן סטראט, שעצר ניסיונות כיבוש בטוחים של האדומים. בנוסף אליו, גם המקשר יוהן רושקה הפגין ביצועים נהדרים בהתקפה.
 


למרות מופע הירואי של הסרבי בויאן בוטוליה (14 שערים), שמתווספים לשיא המדהים שלו (39 שערים ב-3 משחקי חצי גמר הפליאוף, 13 בממוצע למשחק), ידע פיליפ מריאן לשמור במחצית השנייה על יתרון מבטיח של הצהובים. גם אמיר לנגליב, שריכז היטב את משחק הצהובים, וגל אברהם היו מצוינים.

כבשו למכבי:

רושקה ומריאן 7 כ"א, לנגליב ואברהם 5 כ"א, יואב נאמן 4, ברק פריד ודור גבע 1 כ"א.

 
כבשו להפועל: בוטוליה 14, גיא כהן 5, טל הרשקוביץ 3, ערן צרפתי 2, דדי פרץ 1.

מאמן הצהובים, גלעד מאור: "אני חייב לחרוג ממנהגי, אני שמונה שנים במועדון ולקחתי אליפויות, הקהל של מכבי היה מדהים והניצחון היום מוקדש לו. הפועל קבוצה טובה והם הצליחו לעצור אותנו. הם מאוחדים, מחוברים וממושמעים. אצלי שומעים לי לקראת סיום העונה. אמרתי לאמיר, שנמצא בכושר שיא, שזה המשחק שלו ואני שמח על כך. לפני שנה היה  0:1 לאס"א במשחק הראשון בסדרה ולקחנו אליפות. אני צופה שיש לנו עוד ארבעה משחקים ואנחנו צריכים לבוא ולנצח". 

מאמן האדומים, סער פרנקל: "השחקנים מתוסכלים, כי פרט לעשר הדקות הראשונות היינו במשחק. במחצית השנייה ההגנה העומדת לא היתה מספיק טובה ובנוסף גם השוערים. העייפות מדברת בעד עצמה, אבל עכשיו היא מאוזנת וגם מכבי מרגישים אותה. ביום שני זה משחק חדש וסיפור אחר. החבר'ה נהיים חזקים, זה לא תמיד הולך כי מדובר על חבר'ה צעירים, אבל ממשחק למשחק זה משתפר ונקווה שביום שני זה יבוא לידי ביטוי".

לנגליב, שלבש את בגדיה של הפועל בעונה שעברה ועשוי להוביל את הצהובים לאליפות, סיכם: "אני שמח שגלעד הרגיש שזה היום שלי. אני כל העונה מרגיש טוב וזה תפקיד שאני חולק יחד עם אריאל רוזנטל. אני באמת לא חושב על שלושה משחקים. צריך לעבוד קשה וככה יהיה גם ביום שני - פשוט לקחת את המשחק".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה