הטריאתלון המסורתי של ראשון לציון



המתחרים התחילו את התחרות בשחייה עברו לרכיבה על אופניים וסיימו בריצה . הטריאתלון בראשון לציון הינו אחד מטריאתלונים הגדולים במדינה. הזוכים בתחרות ,בקרב הגברים אביעד כהן

בטריאתלון המסורתי של ראשון לציון שהופק על ידי רשות העירונית לספורט ,עמותת ליאור שבתאי ואיגוד הטריאתלון ביום שבת האחרונה נטלו חלק כ1500 מתחרים מכל רחבי הארץ ואף ספורטאים מחו"ל באירוע ספורט תחרותי שהתקיים בחוף ראשון לציון מהקשים שיש.
 

המתחרים התחילו את התחרות בשחייה עברו לרכיבה על אופניים וסיימו בריצה . הטריאתלון בראשון לציון הינו אחד מטריאתלונים הגדולים במדינה. הזוכים בתחרות ,בקרב הגברים אביעד כהן בזמן של שעה ו37 מאיות השנייה וברב הנשים יעל לין בזמן מצוין של שעה , 10 שניות ו37 מאיות השנייה.
 
מוטי עג'מי  מ"מ  ראש עיריית ראשון לציון שהשקים קום והזניק את האירוע בשבת בבוקר  ,מוטי שידוע כחובב ספורט מושבע מסר  , אירוע ספורט מהמוצלחים שהיו בשנה החולפת במדינה ,העיר ראשון לציון תדע להמשיך להנציח את בני העיר שנפלו למען המדינה דרך מיזמי ספורט נפלאים.
 
כמה מילים על ליאור שבתאי ז"ל
 
נהרג בתאריך 28.2.97 בהיותו בן 19.5 בלבד,בקרב קשריונר חטיבה 7 - גדוד רומחשה בלבנון בהגנה על מוצב "דלעת".ליאור לחם בגבורה תוך חיסול מספר רב של לוחמיעילית של החיזבאללה. בהיותו חשוף בצריח תוךהשלכת רימונים וירי במקלע כבד, נפגעמטיל "פאגוט" ונהרג במקום.
 
על גילוי מקצועיות, דבקות במשימה, נחישות, קוררוח, אומץ לב והצטיינות בקרב הוענק לליאור צל"ש – אלוף פיקוד הצפון דאז, האלוף עמירם לוין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה