כדורסל: אשקלון עלתה ל-0:2 על מכבי ראשון לציון



ראשל"צ אמנם עשתה קולות של נקמה על ההפסד הביתי מלפני שבוע עם 28 נקודות ברבע הראשון, אבל בשניים הבאים הוסיפו רק עוד 23 ביחד.

אחרי פתיחה מהוססת, הכחולים מאשקלון החלו להשתלט על המשחק ברבע השני ולא הירפו עד לסיום. ראשל"צ אמנם עשתה קולות של נקמה על ההפסד הביתי מלפני שבוע עם 28 נקודות ברבע הראשון, אבל בשניים הבאים הוסיפו רק עוד 23 ביחד. קילינגסוורת', שכנראה שם מאחוריו את העימות עם אמסלם, היה משמעותי מתחת לסלים והמארחים כבר הגיעו להפרש 13 נקודות ברבע האחרון.

אבל משום מקום הכתומים הצליחו לחזור למשחק בדקות האחרונות. עמית בן דוד ירה ל-3, דרווין קיצ'ן הוסיף ליי-אפ 13 שניות לסוף ופתאום התוצאה מאוזנת. אשקלון כבר ראתה כיצד המשחק חומק לה מבין האצבעות, אבל ניב ברקוביץ' הצליח לקלוע מקו העונשין והבטיח שאשקלון תוכל להבטיח את מקומה בהיכל נוקיה כבר ביום חמישי בבית מכבי.

קילינגסוורת' סיים עם 23 נקודות, עמית שמחון שצלף 4 שלשות הוסיף  15 נקודות ורביב לימונד תרם 12 נקודות. עוד קלעו לאשקלון: דווין מיצ'ל 9 נקודות (10 ריבאונדים), ניב ברקוביץ' וטוני סקין 8 כ"א, ג'יימי סקין 4, אחיעד בוקרא 2.

בראשון לציון הצטיין ניצן חנוכי על 18 נקודותיו, ג'ו קרופורד סיים עם 17 נקודות ודרווין קיצ'ן עם 14. עוד קלעו לראשל"צ: אדריאן יוטר 12 נקודות (11 ריבאונדים), ברנדון באומן 11 ועמית בן דוד 8.

מהלך המשחק

אחרי 2 דקות משחק, ראשל"צ פתחה בריצת 3:12 בזכות דקות טובות של ניצן חנוכי. עמית שמחון קלע שלשה שקירבה את אשקלון כדי 2 נקודות, אבל הכתומים המשיכו להיות טובים יותר וסל עם הבאזר של קיצ'ן קבע 19:28 בסוף הרבע.

אשקלון פתחה את הרבע השני עם סלים קלים במתפרצות וריצת 0:6. קילינגסוורת' הוכיח שהשאיר הכל מאחוריו עם 11 נקודות בשלב מוקדם, ומנגד ראשון התקשתה לייצר נקודות. שמחון צלף מרחוק ואשקלון שבה להוביל. האורחת שנעלמה מהפרקט ירדה להפסקה בפיגור 43:35.

ראשל"צ הצליחה לקלוע טוב יותר בפתיחת הרבע השלישי, אבל ראתה את אדריאן יוטר נפצע ויורד לחדר ההלבשה. שמחון ומיצ'ל שיגרו פעמיים ברצף מעבר לקשת והעלו את אשקלון ליתרון שיא של 11 נקודות, ולרבע האחרון היא ירדה עם 51:60.

כשנראה היה שאשקלון תדהר בקלות לעבר הניצחון, ראשל"צ נלחמה וצמצמה את הפער ל-2 נקודות דקה לסוף, עם השלשה הגדולה של עמית בן דוד. קיצ'ן קלע ליי-אפ עם 13 שניות על השעון כדי להשוות, 80:80. אבל ניב ברקוביץ' הצליח להוציא פאול, קלע את הראשונה והחטיא בכוונה את השני, וראשון לא הצליחה לשחרר זריקה בשנייה שנותרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה