אירוע ספורט עירוני בראשון לציון



לראשונה בישראל, עוצרים את הרחוב הראשי בעיר והופכים אותו למתחם ספורט ענק. במסגרת אירוע "ווינר בעיר" יערך הפנינג ספורט המשלב פעילות גופנית, תחרויות נושאות פרסים ובילוי מהנה לכל המשפחה.

אירוע "ווינר בעיר" יחתום את שבוע הספורט של ישראל בראשון לציון לראשונה בישראל, עוצרים את הרחוב הראשי בעיר והופכים אותו למתחם ספורט ענק. במסגרת אירוע "ווינר בעיר" יערך הפנינג ספורט המשלב פעילות גופנית, תחרויות נושאות פרסים ובילוי מהנה לכל המשפחה.
 

ביום שישי ה-11 למאי, בין השעות 10:00 – 15:00 תעצור העיר ראשון לציון את שגרת יומה ותארח את אירוע "ווינר בעיר" החותם את "שבוע הספורט של ישראל" הנערך מטעם משרד התרבות והספורט, בשיתוף ה"טוטו". "וינר בעיר" הינו הפנינג ספורטיבי ראשון מסוגו, שהופך את מרכז העיר למגרש ספורט אחד גדול.
 
בין האטרקציות המרכזיות: מתחם זומבה ענק וקצבי, קירות טיפוס, טורניר כדורגל שולחן אנושי, מתחם ספינינג גדול, מגוון משחקי כדור ועוד תחרויות נושאות פרסים.
 
כל הפעילויות יתקיימו כאמור ברחוב הראשי של ראשון לציון, ויהיו פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום בנוסף, במסגרת "שבוע הספורט של ישראל" יערכו בין התאריכים 04.05-11.05 עשרות אירועי ספורט שונים ברחבי כל הארץ כאשר בין האירועים המרכזיים: אירוע נשים "אתנה- הולכות רחוק" בתל אביב, הפנינג ספורט בבאר שבע, אולימפיאדת הילדים בנתניה.
 
לימור לבנת, שרת התרבות והספורט: "שבוע הספורט מתקיים על מנת לעודד את הציבור בישראל לאמץ את הפעילות הגופנית כחלק מאורח חיים בריא ונכון וכן את ערכי הספורט וחדוות המשחק. אנחנו קוראים לעם ישראל להגיע לאירועים השונים ולהתנסות במגוון הפעילויות הפתוחות לקהל הרחב."
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "כעיר שחיה ונושמת ספורט, אנו שמחים מאוד להיות הבית לאירוע השיא של שבוע הספורט בישראל. אני מזמין את כל תושבי העיר לקחת חלק בחגיגה!".
 
צחי פישביין, יו"ר הטוטו: "שבוע הספורט של ישראל  מעלה על נס את הספורט העממי בישראל ואת כל מאות אלפי תושבי ישראל העוסקים בו. הטוטו פועל לשיפור איכות החיים ותרבות הספורט והפנאי של תושבי ישראל באמצעות הקמת מתקני כושר, מגרשים ומתקני ספורט שונים בכל רחבי הארץ, על מנת לאפשר לכל אחת ואחד לעשות ספורט בחינם יחד עם משפחתו וחבריו במרחק קצר מהבית."
 
 
משרד התרבות והספורט בשיתוף ה"טוטו" מכריזים על פתיחתו של "שבוע הספורט של ישראל 2012" ומזמינים את הציבור הישראלי להגיע, להשתתף ולהנות. במסגרת שבוע הספורט (04.05- 11.05) יערכו עשרות אירועים שונים בכ-100 רשויות ברחבי הארץ. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר של מנהל הספורט- www.mcs.gov.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה