כדורסל: הפסד מביך למכבי ראשון לציון- מפגרת 0:1 בסדרה



עירוני אשקלון גנבה ממכבי ראשון לציון את הביתיות עם נצחון דרמטי: מכבי ראשל"צ - עירוני אשקלון 64:63

הרבע הראשון נפתח בקול ענות חלושה ביחס לסדרה שאמורה לספק כדורסל ומתח, כשאשקלון קלעה שמונה נקודות בלבד וראשון לציון, שהייתה מעט טובה יותר, השיגה 15 כאלו, בעיקר בזכות ברנדון באומן הפעיל. בסיום הרבע 8:15 לכתומים.
 
הכדורסל הבינוני, בלשון המעטה, נמשך לדאבונינו גם ברבע השני. ראשון לציון, למרות ההובלה בפער דו ספרתי, הייתה טובה לא בזכות הברקות קבוצתיות, אלא בעיקר בגלל שהייתה אגרסיבית פי כמה מהאורחים מאשקלון, שלא מצאו פתרון להגנה האזורית של הכתומים ונתקעו על 21 נקודות בלבד בירידה להפסקה - 21:31 לראשון לציון בתום 20 דקות.
 
הרבע השלישי עצמו היה כחול, חד וחלק, כשאשקלון חזרה למשחק ובגדול, ניצחה אותו 14:21 וצימצה את ההפרש לכדי שלוש נקודות - 45:42 לראשון לציון. המתח הגדול הגיע לרבע הרביעי כאשר היתרון נע ונד מצד לצד. קילינגסוורת', עם שתי עבירות טכניות רצופות, גרם למקומיים לעלות ליתרון של ארבע נקודות, לא מעט בסוג משחק שכזה.
 
עם זאת, דווין מיטשל, שיודע ומכיר את הסלים של בית מכבי, דאג להחזיר את אשקלון למשחק ואף העלה אותה ליתרון חמש שניות לסיום, אחרי שצלף צמד סלי עונשין. לאפי בירנבוים עוד היה פסק זמן, אלא שהתרגיל של מכבי ראשל"צ לא צלח ואשקלון גנבה את הביתיות עם ניצחון 63:64 ו-0:1 בסדרה

קרדיט: אביתר לנג YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה