כדוריד: הפועל ראשל"צ עלו ל-0:1



מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון עלתה ליתרון של 0:1 מול בני הרצליה לאחר ניצחון 21:28 ויכולת נהדרת של עידן מימון וגיא כהן. ביום רביעי האדומים יכולים להכריע את הסדרה הזאת...

שלוש מתוך ארבע סדרות רבע גמר הפליאוף בכדוריד נפתחו אחר הצהריים (שישי), בניצחונות של הקבוצות הביתיות. מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון עלתה ליתרון של 0:1 מול בני הרצליה לאחר ניצחון 21:28 ויכולת נהדרת של עידן מימון וגיא כהן. ביום רביעי האדומים יכולים להכריע את הסדרה הזאת, יממה לפני שקבוצות הבנות של שני המועדונים ייפגשו בגמר גביע המדינה לנשים.

הרצליה הגיעה למשחק זה עם מאמן חדש, בני אינגל, נראתה טוב יותר מהמשחק שבשבוע שעבר ופתחה עם יתרון 1:2 לאחר כשש דקות. מאמן הפועל ראשון לציון, סער פרנקל, חזר בהמשך לשיטת המשחק שעבדה בשבוע שעבר מול בני הרצליה והיא להעמיד הרכב כמעט מוחלט של צעירים ויצא נשכר כאשר עוז חממי וערן צרפתי קבעו את תוצאת המחצית, 10:13.

המחצית השנייה נפתחה בדומה לפתיחת הראשונה והרצליה צמצמה ל-13:14 בדקה ה-36. מרגע זה הצטרף לגיא כהן אחד השחקנים שביצעו את ההתקדמות הגדולה ביותר בקבוצה בתקופה האחרונה, גידי שירי, שכבש באחוזים גבוהים, מסר אסיסט נפלא לעידן מימון והפער הלך ותפח ל-16:20 בדקה ה-48. עד הסיום, עידן מימון הכין במסירה יפנית ל"שער מהסרטים" במתפרצת של בויאן בוטוליה ובדומה לשבוע שעבר, אסף סיטון הצעיר, קבע את תוצאת המשחק, 21:28.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה