מאמן שיכון המזרח מליגה ב' נהרג בתאונת דרכים



שמוליק סולומון, שאימן גם את מכבי שעריים, ירד עם מכוניתו לשוליים כשלפתע פגעה בו מכונית מסחרית. יו"ר הקבוצה: "איבדנו מאמן גדול ואדם יקר"

טרגדיה קשה פקדה את מועדון ספורט שיכון המזרח מליגה ב'. מאמן הקבוצה, שמוליק סולומון, נפגע אמש (שבת) בתאונת דרכים ומת מפצעיו לפנות בוקר בבית החולים. סולומון, בן 47 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

המאמן ז"ל נסע בצומת מסובים ולאחר שקיבל שיחת טלפון ירד לשולי הכביש ולאחר מספר דקות מכונית מסחרית פגעה ברכבו. סולמון אימן בין היתר גם במכבי שעריים ובטירת שלום.
 
סולומון נפצע קשה מאוד והובל על ידי כוחות מד"א לבית חולים תל השומר ולפנות בוקר מת מפצעיו. במועדון קיבלו את הבשורה בצורה קשה מאוד. רק ביום שישי נערך משחק בין מ.ס.שיכון המזרח לבני בצלאל במשחק שהתסיים התוצאה 1:1 והמאמן קיבל אף בקשה להישאר במועדון לעוד עונה.

יו"ר המועדון, שחר בוריה, הגיב למקרה: "איבדנו מאמן גדול ואדם יקר מאוד. הוא לא היה רק מאמן טוב, הוא היה איש טוב. אין שחקן שיכול להגיד עליו מילה רעה לאורך כל הקריירה שלו. לפני כל משחק הוא היה שולח הודעות לשחקנים ולאחר כל משחק היה מודה לכל אחד, הוא לא היה פוסח על אף שחקן ונתן את מלוא תשומת הלב לכל אחד. היה לו לב רחב ונקי. הוא שנה שנייה אצלנו וביום שישי ביקשתי ממנו דו"ח מפורט על העונה הקודמת כדי שנוכל להמשיך לעוד עונה יחד, זה היה שעה לפני המשחק. איבדנו אדם נפלא, זו אבידה גדולה לכדורגל".
 
הלוויתו של שמוליק סלומון ז"ל תיערך בשעה 16:00 בבית הקברות גורדון בשיכון המזרח, ראשון לציון.

קרדיט: דנה בהט ONE.CO.IL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה