מ​ועדון גלישה חדש בחוף ימה של ראשון לציון



בהשקעה של 1,400,000 ₪ ייבנה בחוף ימה של ראשון לציון מועדון גלישה חדשני.המועדון החדש יתפרש על שטח של 300 מטר וייבנה בסטנדרט חדשני על מנת לשרת את קהל הגולשים באופן הטוב והאיכותי ביותר.

בהשקעה של 1.4 מיליון ₪ ייבנה בחוף הים בראשון לציון מועדון גלישה חדש, מאחר והמועדון הקיים ישן מאד והתנאים בו אינם נוחים. המועדון החדש יתפרש על שטח של 300 מטר וייבנה בסטנדרט חדשני על מנת לשרת את קהל הגולשים באופן הטוב והאיכותי ביותר. כעת נמצא הפרויקט בשלבי תכנון, אך מהחברה הכלכלית שמבצעת הפרויקט נמסר, כי המועדון יהיה מוכן לשימוש כבר בקיץ 2013.
 

מנכ"ל החברה הכלכלית, ניצן פלג, מספר כי מבנה המועדון החדש יכלול חדר מדריכים והדרכות, חדר מנהל, חדר אביזרי שייט וכלים, מטבחון שיכלול משטח כיור ומקרר, שירותים, מקלחת, 70 לוקרים וחדר הלבשה שיונגש גם לבעלי מוגבלויות המועדון, המצוי תחת ניהול עירוני, ישמש גם מקצועות שייט אחרים מלבד גלישת הגלים המסורתית, כדוגמת קיאקים, מפרשיות גלשני רוח ועוד.
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"ההשקעה בספורט העירוני לא תפסיק לצבור תאוצה. חוף ימה של ראשון לציון מהווה מוקד משיכה לתושבים רבים העוסקים בכל תחומי השיט. אנחנו מעוניינים להעניק להם את המתקנים והאמצעים האיכותיים ביותר על מנת למנף עוד ועוד את הספורט העירוני שמהווה חלק בלתי נפרד מהרקמה החינוכית של העיר. כבר בקיץ הבא יוכלו תושבי העיר ליהנות ממועדון חדש, מתקדם בסטנדרטים הגבוהים ביותר כיאה לעיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל".
 
חבר המועצה, מחזיק תיק חוף הים, ישראל דואני:"מלבד בנייתו של המועדון החדש שתתבצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובזמן הקצר ביותר, שודרגה גם סביבתו החיצונית של המועדון הקיים על מנת לספק לחברים במועדון סביבה משודרגת שכיף לטפח בה את העיסוק הספורטיבי. אזור המועדון החדש יהוה מוקד משיכה לצעירים ויתקיימו בו מסיבות חוף ופעילויות נוספות. אין לי ספק כי הדרישה לשירותי המועדון תגדל עם בנייתו של המבנה החדש וזהו רווח נקי לעיר ולתושביה בשבוע הבא תפתח עונת הרחצה באופן רשמי ואני מזמין את כל תושבי העיר לבוא ולקחת חלק בפעילויות הרבות המוצעות לכל שכבות הגיל בחוף ימה של ראשון לציון".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה