הפועל ראשל"צ זכתה בגביע המדינה לאחר 11 שנה



האדומים גברו 25:28 על מכבי ת"א לעיני כ-1,500 צופים ולעיניהם של שחקני ק"ש בכדורגל. בוטוליה כבש 12 שערים, מימון ("וואו, אני בעננים") 5 שערים

אחרי 11 שנים בהן לא הצליחה לזכות בגביע המדינה, הערב (שני), סוף סוף עשתה זאת הפועל ראשון לציון, כשגברה 25:28 על מכבי תל אביב באולם מטרו ווסט ברעננה לעיני כ-1,500 צופים נלהבים.
 
פתיחת המשחק הייתה צמודה. לאחר ארבע דקות התוצאה עמדה על 2:2, זאת הרבה בזכות שני שוערי הקבוצות, סטויאקוביץ' מהפועל וד'ג'ורג'ביץ' ממכבי שנתנו תצוגת הדיפות מרשימה. הפועל שחיפשה גביע ראשון לאחר 11 שנים, החלה ללחוץ על הדוושה ועלתה ל-3:6, תשע דקות מהפתיחה לאחר שער של גיא כהן.

המגמה האדומה נמשכה, כאשר 17 דקות במחצית הראשונה התוצאה עמדה על 7:10, הרבה בזכות חמשת שעריו של בויאן בוטוליה. בדקה ה-22 פיבוט מכבי, עומר דברה, תיקל בפראות את יותם טל והורחק מהמשחק לאחר שספג כרטיס אדום ישיר.

שש דקות לסיום המחצית, מכבי הצליחה להשוות ל-11:11, לאחר שאיציק חליפי כבש באלגנטיות. עד לסיום המחצית נדנדת השערים המשיכה בין שתי הקבוצות ובסיומה דווקא מכבי הצליחה לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון מינימלי של 13:14.

מימון: אין מילים לתאר את ההרגשה

את המחצית השנייה פתחה מכבי היטב, כאשר עלתה ליתרון של שני שערים, 13:15, לאחר שנהנתה מהחטאת פנדל של בוטוליה. שבע דקות בתוך המחצית השנייה האדומים מעיר היין החזירו לעצמם את ההובלה במשחק, 15:16, לאחר שער נהדר של גיא כהן והמון בזכות משחק גדול של בוטוליה הסרבי שכבש בצרורות.

באחד מפסקי הזמן, ארבעת שחקני האלופה הטרייה, עירוני ק"ש - שמעון אבוחצירא, דני עמוס, אלעד גבאי ודושאן מטוביץ', קיבלו כבוד מהקהל וניסו את מזלם בכבישת פנדלים.

בחזרה למשחק, האדומים המשיכו במומנטום ובדקה ה-13 חניכיו של סער פרנקל עלו ליתרון שיא של חמישה שערים, 16:21 לאחר שער נהדר של הקפטן עידן מימון. מכבי ניסתה לנגוס מעט בהפרש והצליחה לצמק לארבעה שערים הפרש, אך שש דקות לסיום עידן מימון החזיר את קבוצתו לפער בטוח של 20:25.

שתי דקות לסיום מילוש מיטרוביץ' ממכבי הורחק והשאיר את קבוצתו בחמישה שערים. עבור הפועל זה היה סימן שניתן להוריד את הידיים מהמושכות ובסיום האדומים ניצחו בצדק, 25:28 והשיגו גביע 13 עבור המועדון.

כבשו להפועל ראשל"צ: בויאן בוטוליה 12 שערים (5 בפנדלים), עידן מימון 5 שערים, גיא כהן 5 שערים, מאריוס לפ 3 שערים.

כבשו למכבי ת"א: נובאק בוסקוביץ' 7 שערים, איציק חליפי 7 שערים (6 בפנדלים), טל בלכר 4 שערים.

פרנקל: "אני מודה לאישתי שצריכה לגדל שתי ילדות לבד

סער פרנקל, מאמן האדומים, היה מאושר בסיום: "הרגשה מדהימה. השחקנים מדהימים וספורטאים גדולים. אני מודה לאישתי שאני כמעט ולא נמצא בבית והיא צריכה לגדל שתי ילדות לבד. במחצית הראשונה איבדנו מעט את הריכוז. חשבנו שזה יבוא לנו בקלות, אבל גילינו מהר מאוד שזה הולך להיות קשה. שברנו בצורת לאחר 11 שנה. מגיע למועדון הזה להמתיק את הגלולה המרה עם גביע כל כך מתוק".

עידן מימון שבר שיא אישי כשזכה בגביע ה-10 שלו: "וואו. עשינו דרך ארוכה בגביע. ידענו להתעלות ברגעים החשובים והגיע הזמן שנתעלה גם בליגה. אין לי מילים לתאר את ההרגשה שלי, אני הבנאדם הכי מאושר שיכול להיות. אני בעננים. הגביע הזה הגיע לנו, אחרי הגמרים שבהם נגענו בגביע והפסדנו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה