כדוריד: מכבי ראשל"צ ניצחון 26:31 גדול על אס"א ת"א



מי שהקדים להספיד את מכבי ראשל"צ, אחרי המשבר באמצע העונה והירידה עד למקום הרביעי, קיבל היום (ה') את התשובה: הדאבליסטים בצהוב ניצחו את המוליכה אס"א ת"א 26:31, מחזור אחד לסיום ליגת ווינר הסדירה,

מי שהקדים להספיד את מכבי ראשל"צ, אחרי המשבר באמצע העונה והירידה עד למקום הרביעי, קיבל היום (ה') את התשובה: הדאבליסטים בצהוב ניצחו את המוליכה אס"א ת"א 26:31, מחזור אחד לסיום ליגת ווינר הסדירה, והעפילו למקום הראשון, בהפרש נקודה מאס"א.

אס"א פתחה עם 0:2, מכבי הפכה ועלתה ליתרון שכבר הגיע ל-4 שערים, אבל עד להפסקה הוא הצטמק - 15:17. גם בפתיחת המחצית השנייה, אס"א שוב לחצה על הדוושה, והגיעה לשוויון 18:18. ההמשך היה של הצהובים, במשחק חם, שבו הורחקו 4 משחקניהם - נדב רובין, עמיר אהרון, חן בירנבוים ועופר לוזון.
 
כבשו למכבי ראשל"צ: יואב נאמן ופיליפ מריאן 6 כ"א, גל אברהם 5, אמיר לנגליב ויוהן רושקה 4 כ"א, ברק פריד 2, חן בירנבוים, עמיר אהרון ואריאל רוזנטל שער כ"א.

כבשו לאס"א ת"א: דן נתן 5, אלכס בזברחני ועידו טוראל 4 כ"א, ויורל מאזילו, תום מטלון ומירו בראסיץ 3 כ"א, אלירן מצקי 2, אנדריי טרנבוי וגיל פומרנץ 1 כ"א. שפטו: לאונרד ינקו ואלי שרעבני.

קרדיט: ynet ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה