כדורסל: ראשל"צ הפסידה שוב למכבי ת"א



כבר חמש שנים שמכבי ראשון לציון לא ניצחה את מכבי תל אביב, והערב (רביעי) היא היתה קרובה לסיים את הבצורת הזו. הכתומים הובילו כמעט שלושה רבעים והחזיקו מעמד עד השניות האחרונות, אבל הסיום היה צפוי - האלופה רשמה נצחון 19 ברציפות על ראשון לציון,

כבר חמש שנים שמכבי ראשון לציון לא ניצחה את מכבי תל אביב, והערב (רביעי) היא היתה קרובה לסיים את הבצורת הזו. הכתומים הובילו כמעט שלושה רבעים והחזיקו מעמד עד השניות האחרונות, אבל הסיום היה צפוי - האלופה רשמה נצחון 19 ברציפות על ראשון לציון, 74-77.

אפי בירנבוים העדיף שוב לתת לג'ו קרופורד לנוח. אייל שולמן, גיבור הניצחון על הפועל ירושלים שקלע במלחה 22 נקודות, עלה בחמישייה והוחלף לראשונה רק אחרי 12 דקות וחצי. אבל הערב הסתפק הגארד רק 5 נקודות באחוזסים נמוכים (2 מ-7 מהשדה).

בדקות האחרונות נתן נתן את הצ'אנס לאור סולומון הצעיר שאמנם קלע שלשה גדולה, אבל כיסוי לא טוב בהגנה ובעיקר בריבאונד ההגנה עלה לראשון ביוקר. חמש נקודות רצופות של קית' רצופות העלה את האורחים ל-68-74, דקה וחצי לסיום. דרווין קיצ'ן ואדריאן יוטר עוד צימקו ל-74-72, 15 שניות לסיום, אבל דייויד בלו דייק בשתי קליעות עונשין. 74-77 צהוב בסיום.

תיאו פפאלוקאס, שביקש השבוע להשתחרר ממכבי תל אביב נרשם בסגל, עלה מהספסל, ואפילו קיבל יותר דקות מיוגב אוחיון. 4 נקודות ושבעה אסיסטים של היווני היוו את אחד הגורמים המרכזיים במהפך שעשתה מכבי באמצע הרבע השלישי. ומשם הצהובים כבר לא איבדו את היתרון.

בסיום זעם מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט, על אוהדי מכבי ראשון לציון: "לשמוע אנשים שרים 'שמעון מזרחי תתאבד' - איפה אנחנו חיים?", התלונן בראיון שהעניק לספורט 5. "מי נותן להם לשיר דברים כאלה, המנהלת או המקום עצמו? זה לא מכובד וזה מגעיל. אין לזה מקום".

לנגפורד הצטיין במכבי עם 20 נקודות, בלו הוסיף 15, אליהו ופניני קלעו 13 כל אחד. באומן הוביל את ראשון לציון עם 19, קיצ'ן 15 ויוטר הוסיף 14 משלו.

קרדיט: אריה ליבנת "הארץ"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה