כדורגל: הפסד קריטי להפועל ראשון לציון



בראשל"צ נראה שמבינים שהחזרה ללאומית מתקרבת אחרי שהפועל חיפה גברה 0:2 בקרית אליעזר על הפועל ראשל"צ בקרב תחתית במסגרת המחזור ה-33.

הפועל חיפה עשתה הערב (שבת) צעד נוסף בדרך להישארות בליגה אחרי שגברה 0:2 בקרית אליעזר על הפועל ראשל"צ בקרב תחתית במסגרת המחזור ה-33.

בזכות הניצחון, ברחו טל בנין ושחקניו מהקו האדום כשבמאזנם 38 נקודות, שמונה יותר מאשר מכבי פ"ת (משחק חסר) שבמקום ה-14. מנגד, לקבוצה של אייל לחמן 27 נקודות והיא נראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית.

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד מצד שתי הקבוצות שפשוט לא עלו לכר הדשא. עם פתיחת המחצית השנייה, המקומיים התעוררו ובעזרת 3,000 הצופים החלו להפעיל לחץ על שערו של אבירן דלל.

רן אבוקרט ראה את יובל אבידור מחמיץ שער בטוח בדקה ה-54 ובחלוף תשע דקות החליט לעשות זאת בעצמו - הקשר, קיבל את הכדור כ-25 מטרים מהשער ובבעיטה חדה הכניע את אבירן דלל.

רבע שעה לפני הסיום, חתמה חיפה את המשחק אחרי מתפרצת לתפארת שעברה אצל גולן חרמון וחנן ממן והסתיימה אצל יובל אבידור שמול דלל כבש את ה-13 שלו העונה. עוד לפני הסיום הספיק דרשלר קאלה לרשום שתי הצלות נהדרות מול מצבים של אסי בלדוט וריף מסיקה.

אייל לחמן: "לא מרימים דגל לבן

בראשל"צ נראה שמבינים שהחזרה ללאומית מתקרבת. המאמן אייל לחמן אמר: "בחצי הראשון שיחקנו טוב כי התכוננו נכון למשחק והיינו ערוכים, הייתה אמונה. הכדור היה רוב הזמן אצלנו, אבל לא היינו מספיק תכליתיים ליד השער. בחצי השני ספגנו שער והיינו נתונים אחר כך להתקפות מתפרצות של חיפה. עשינו את כל מה שיכולנו, אנחנו לא מרימים דגל לבן, נמשיך להתכונן להתכונן למשחק הבא ולעשות את המקסימום כמו שעשינו היום. המצב לא היה טוב לפני המשחק ונקווה שבהמשך זה יהיה אחרת".

קרדיט:  דורון בן דור one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה