כדורסל: מכבי ראשון לציון מארחת את מכבי ת"א



שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה, ומכבי תל אביב ניצחה בכל המשחקים: בסיבוב הראשון בראשון לציון 75:76, בסיבוב השני ביד אליהו 73:90, ובגמר גביע המדינה 69:82.

- מכבי תל אביב מחזיקה ברצף של 18 ניצחונות על הכתומים. 15 ניצחונות ליגה, 2 ניצחונות בגביע הליגה וניצחון בגמר הגביע.

- אייל שולמן, שקלע במשחק הקודם מול הפועל ירושלים 22 נקודות, קלע ב-16 משחקים לפני כן רק 8 נקודות בסך הכל.

- למרות שדיוויד בלו חווה את עונת השיא שלו מבחינת נקודות בליגת העל (11.3 נקודות למשחק) , הוא רושם את העונה החלשה ביותר שלו מבחינת אחוזים מחוץ לקשת (43 אחוז).

מכבי ראשון לציון:

למשחק במלחה ביום ראשון הגיעה מכבי ראשון לציון עם שלושה ניצחונות רצופים מצד אחד, אבל בלי ג'ו קרופורד, הסקורר המוביל של הקבוצה, וללא ידיעה כיצד יצליחו לתפקד בלעדיו. בפועל הצליחו השחקנים של אפי בירנבוים לשלוט במשחק לחלוטין מול האדומים, בעיקר בזכותם של אדריאן יוטר ואייל שולמן, שנכנס לנעליו של קרופורד, והבטיחו כמעט סופית את יתרון הביתיות של הקבוצה ברבע גמר הפלייאוף.

בראשון לציון רוצים את המקום השלישי לפחות בסיום העונה, ובמידה ולא יקרו הפתעות, תצטרך הקבוצה עוד ניצחון אחד בשלושת המשחקים האחרונים כדי להשיג אותו. הכתומים מאוד רוצים לעצור את רצף ההפסדים מול מכבי תל אביב, וקרופורד יחזור לסגל לאחר שהתגבר על הפציעה בברכו.

מכבי תל אביב:

דיוויד בלאט לא ידע כיצד הקבוצה שלו תתאושש מההפסד בסדרת ההצלבה לפנאתנייקוס, ואמנם במחצית הראשונה מול גלבוע/גליל לא נראתה מכבי תל אביב טוב. במחצית השנייה מכבי העלתה הילוך, הבטיחה סופית את המקום הראשון בתום הבית העליון, וכעת תתמקד בלשפר אלמנטים במשחק לקראת משחקי רבע גמר הפלייאוף והפיינל פור בליגת העל ובליגה האדריאטית. במכבי רואים את המשחק מול ראשון לציון כמבחן לא פשוט, ובצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים לשמור על עירנות ולבוא עם אנרגיות למשחק.

במרכז העניינים במכבי תל אביב לאחר המשחק מול גלבוע/גליל הייתה בקשתו של תיאו פפאלוקאס לעזוב את המועדון. למרות זאת פפאלוקאס נרשם למשחק בצוותא עם קית' לנגפורד, שון ג'יימס וריצ'ארד הנדריקס.

שחקן מפתח:

אדריאן יוטר. המשחק הגדול של אייל שולמן במלחה קצת הוריד מסדר היום את המשחק המדהים שהציג הסנטר של ראשון לציון במחצית הראשונה בירושלים. יוטר עשה ככל העולה על רוחו עם 22 נקודות במחצית, ו-24 נקודות בסיום המשחק, שמהווים עבורו שיא עונה. במחצית השנייה כשירושלים הביאה עליו עזרה, הוא מסר 4 אסיסטים. יוטר הראה במשחק הזה את הפוטנציאל שלו גם בצבירת הנקודות מתחת לסל ומחצי מרחק ואת הבנת המשחק שלו. אם ימשיך ביכולת הזאת מול מכבי תל אביב על אף העייפות הגבוהה שלו, ראשון לציון יכולה להפתיע.

יום רבעי, בית מכבי 18:45

קרדיט: אור שקדי, מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה